Descriere lot procedura

SIM-COOP S.R.L. cu sediul in Municipiul Sighetu Marmației, Str. Gheorghe Bilașcu, Nr. 26, Jud. Maramureș, cod postal 435500, România, vă invită să participaţi la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente de construcții, în cadrul proiectului „Dezvoltarea activității SIM-COOP S.R.L. prin achiziția de echipamente performante”, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri. 1. Achizitor: SIM-COOP S.R.L 2. Obiectul contractului: contract de furnizare echipamente de construcții respectiv Buldoexcavator (1 buc) si Incarcator frontal (1 buc) 3. Locatia de implementare a contractului: Municipiul Suceava, Str. Cernauți, nr. 114B, Județul Suceava 4. Tip contract: furnizare 5. Durata contract: maxim 6 luni 6. Valoarea estimată a achiziției este de 1,128,053.58 lei/237,400.00 euro* (fără TVA). *Pentru aprecierea corectă a valorii estimate a bunurilor supuse licitației, toate transformările valutare se vor efectua la cursul mediu lei/euro: 4.7517 lei (cursul Inforeuro din luna mai 2019). Acest curs nu afectează relațiile contractuale viitoare dintre beneficiar și furnizor. 7. Procedura aplicată: Conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicianților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene 8. Elaborarea notei justificative de atribuire: În conformitate cu prevederile OMFE nr. 1284/2016 Secțiunea a 4-a Derularea procedurii competitive, punctul 4.2 Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative de atribuire, se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate și se va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice și prezintă avantaje față de acestea, la un raport calitate/preț competitiv. Prin urmare se vor analiza și compara, în vederea realizării scopului proiectului, următoarele elemente: - caracteristicile tehnice superioare sau caracteristicile tehnice suplimentare care conduc la creșterea nivelului calitativ, tehnic sau functional; - perioada de livrare; - perioada de garanție; - asumarea unor angajamente superioare în raport cu cerințele minime solicitate în documentația de atribuire care pot aduce avantaje calitative, tehnice sau financiare; - prețul. 9. Data și ora limită de depunere a ofertei: 16/08/2021, ora 12:00 10. Adresa la care se transmit ofertele: Sediul social al SIM COOP SRL al achizitorului din Municipiul Sighetu Marmației, Str. Gheorghe Bilașcu, Nr. 26, Jud. Maramureș, cod postal 435500, România Informatii suplimentare puteți obține la tel: 0752.088.945, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.