1. Denumirea/obiectul achizitiei: Servicii de organizare a 2 ateliere de lucru/Seminarii Cod CPV: 79951000-5 – Servicii de organizare de seminarii
2. Locul de prestare a serviciilor: Cele 2 Ateliere de lucru/seminarii se desfășoară fie in situ la Cluj-Napoca, fie online prin intermediul unei platforme de videoconferinta. Alegerea variantei va fi făcută în timp util, in funcție de contextul pandemic previzionat pentru momentul planificat pentru derularea atelierului, precum și de disponibilitatea de deplasare a participanților vizați.
3. Tipul contractului: prestare de servicii
4. Durata contractului 3 luni
5. Valoarea estimata a contractului: 33.600 lei TVA inclus ( 28.235,29 lei + TVA)
6. Termen și modalitate de depunere a ofertelor: Termen limită de depunere a ofertei: 25 august 2021 ora 16.00
Depunerea ofertelor se face prin email la adresa
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
sau la adresa biroului operational al Asociatiei Cluj IT Str. Emil Isac, nr. 13, sala 28B, Etajul 2, 400023, Cluj-Napoca, jud. Cluj. Ofertantul va transmite, odată cu oferta, și declarația cu privire la evitarea conflictului de interese, conform modelului alăturat.
7. Specificatiile tehnice sunt disponibile in anuntul publicat pe site-ul fonduri-ue.ro. Ele se pot obține și prin solicitare expresa prin email transmis la adresa
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, solicitare ce va contine datele de identificare ale organizatiei solicitante (denumire,adresa, CUI, site) si ale persoanei de contact (Nume prenume, telefon, email)
7. Procedura de achiziţie: procedura competitiva conform ordinului 1284/2016
8. Modalitatea de furnizare a serviciilor: pe bază de contract de prestari servicii
9. Limba de redactare a ofertei: limba română
10.Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la termenul de depunere
11. Criteriu de atribuire: preţul cel mai scăzut, pentru ofertele care îndeplinesc toate specificațiile tehnice menționate la punctul 7.
12. Plata : se va efectua prin virament bancar in termen de max 30 zile de la data PV de recepție a serviciilor aferente fiecărui atelier de lucru, in baza facturii emise.
Informații suplimentare se pot obține prin email la adresa
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.