document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene
Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare
Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020
Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii
Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri
Denumirea proiectului:
Codul SMIS al proiectului:
I. Informaţii generale
Tipul contractului X furnizare
0 servicii
Obiectul contractului de furnizare Bunuri :
1. Buldoexcavator 1 buc
Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului):
• Municipiul Craiova, tarlaua 62, parcela 15, judet Dolj
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului: 12 luni
Termenul de livrare: 2 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare
Valoarea estimată a contractului: 348.774 RON + TVA, din care
Defalcarea valorii estimate:
- Buldoexcavator 348.774 RON + TVA
Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da
X Nu
Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da
X Nu
Procedura de atribuire aplicată:
Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț:
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II.
Detalii despre evaluarea ofertelor:
Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț:
- Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei
- Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate)
- Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări.
Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 05.08.2021 ora 12:00
Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV.
Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Municipiul Craiova, Str. Calea Severinului, nr.6, Bl.319, Sc1, et 3, ap. 14, judet Dolj
Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor
Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă.
În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție
b. Condiții de plată
Avans 20 %
Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016)
c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor
d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă).
e. Alte informații pe care le considerați relevante.
Data deschiderii ofertelor:
05.08.2021 ora 15:00
Limba de redactare a ofertei: română
Moneda folosită: Lei/ Euro
Curs valutar utilizat: In cazul ofertelor in alta moneda se va utiliza urmatorul curs : 1 euro = 4.9471
Ofertele alternative: Sunt interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Nume, prenume, date de contact inclusiv email şi fax, până la data de 29.07.2021
Dinca Constantin
Email
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon 0761539316