PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2014 – 2020
Axa prioritara – 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii
Apel proiecte: POR/694/2/2
Titlul cererii de finanţare: „ EXTINDEREA CAPACITATII DE PRODUCTIE LA DIMOLD IMPEX SRL”
Cod SMIS: 136739
Contract de finanțare: 6926
PROCEDURA DE ACHIZITIE: Procedura competitiva
OBIECTUL ACHIZITIEI: Contract de furnizare
VALOARE ESIMATA A CONTRACTULUI : 1361172.61 Ron fara TVA
1) INFORMATII DESPRE ACHIZITOR
Denumire beneficiar: DIMOLD IMPEX S.R.L.
CUI: RO 10230112
Nr. din registrul comerțului: J04/137/1998
Sediu social : Str. ARCADIE SEPTILICI nr. 5 , Bacau, BACĂU, 600234
Persoana de contact : Cornel Iftime
Telefon: +40744597358
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Tipul Achizitorului : Societate comerciala cu raspundere limitata
Obiect de activitate :
Cod CAEN:1520 - Fabricarea incaltamintei
2) INFORMATII PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE:
2.1. Obiectul si locul de implementare a contractului
Obiectul contractului: Contract de furnizare;
Locul de implementare a contractului: Municipiul Bacău, str. ARCADIE SEPTILICI, Nr. 5, jud. Bacau .
2.2. Denumirea contractului, tipul si durata contractului
Contract de achizitie echipamente: Contract de furnizare echipamente tehnologice si software;
Tipul contractului: Furnizare;
Durata contractului: 12;
Procedura se finalizeaza prin: Contract Furnizare.
2.3. Procedura
Procedura aplicata: Procedura competitiva.
Legislatia aplicata: Ordin nr. 1284 / 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor /
beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri
europene.
Informatii privind locul si modul de obtinere a documentatiei: Documentatia este disponibila pe website-ul
https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
2.4. Sursa de finantare
Contributie proprie si Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Bugetul de Stat prin Programul
Operational Regional 2014 – 2020, Axa prioritara 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si
mijlocii, Prioritatea de Investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii
economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
2.5. Graficul de desfasurare a procedurii competitive:
Termen limita Data
Data transmiterii anuntului pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/ 26-07-2021
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare 28-07-2021 12:00:00
Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare 29-07-2021 12:00:00
Termenul limita de depunere a ofertelor 02-08-2021 12:00:00
Deschidere ofertelor 02-08-2021 14:00:00
Evaluarea ofertelor 02-08-2021
Solicitarea de clarificari ofertantilor (daca este cazul)
Primirea si analiza raspunsurilor la solicitarile de clarificari
Elaborarea notei justificative de atribuire a contractului 04-08-2021
Transmitere notificari catre ofertantul castigator si ofertantii necastigatori 04-08-2021
Semnare contract 09-08-2021
Publicarea anuntului cu privire la atribuirea contractului In maxim 5 zile
https://www.fonduri-ue.ro/ calendatisitice de la
semnarea contractului de
furnizare
In conformitate cu OMFE nr. 1284 / 2016 benefiiarul, DIMOLD IMPEX S.R.L. , va comunica în scris tuturor ofertanţilor
rezultatul procedurii competitive, în termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziţie; La finalul
procedurii, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de furnizare, se va completa anuntul pe
pagina https://www.fonduri-ue.ro/ cu informatii despre castigatorul contractului.
2.6. Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute
Informatii suplimentare / clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la
solicitant, cat si la achizitor, transmise prin email, posta, curier sau depusa personal la urmatoarea adresa:
Str. ARCADIE SEPTILICI nr. 5 BACĂU, 600234 | Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare: Data: 28-07-2021 12:00:00.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise ofertantilor pe fax sau email si vor fi publicate pe
website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare este: 29-07-2021 12:00:00.
Un ofertant poate transmite mai multe solicitari de clarificare, nefiind nici o restrictie in numarul acestora.
2.7. Valoarea estimată a contractului
Valoare estimate a contractului : 1361172.61 Ron fara TVA echivalentul a 276240.00 Euro, având în vedere
cursul InfoEuro aferent lunii iulie, respectiv 4.9275 Ron/Euro
2.8. Cantitatea sau scopul contractului
Masina de taiat automat branțuri buc 1
Mașină automată pentru aplicarea glencului pe talonet buc 1
Masină de aplicat automat prin lipire a talonetului pe branț buc 1
Mașină de aplicat adeziv pentru ștaifuri buc 1
Software proiectare CAD CAM buc 1