Descriere lot procedura

SPECIFICATII TEHNICE SI FINANCIARE AFERENTE PROCEDURII DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE ACTIVE CORPORALE - Masina de termoformare INFORMAŢII GENERALE • Obiectivul procedurii de cerere de ofertă: selectarea unui furnizor de Masina termoformare pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”. • Achizitor: SC MATT DESIGN & PRODUCTION SRL, cu sediul social în Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, București, România, Telefon: 021.255.72.11, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . • Temeiul legal al procedurii: Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. OBIECTIVUL, SCOPUL ŞI REZULTATELE AŞTEPTATE • S.C. MATT DESIGN & PRODUCTION S.R.L. a semnat în data de 29.08.2018 contractul de finanțare nr. 2997 cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice în calitate de Autoritate de Management a Programului Operațional Regional, prin Agenția de Dezvoltare Regională Sud Muntenia, pentru implementarea “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”, depus în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității intreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor. În acest context, obiectivul și scopul prezentei proceduri este încheierea contractului de furnizare a Masinii de termoformare pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”. Achiziţia aferentă prezentei proceduri este următoarea: • Masina de termoformare Achizitia se realizează într-un singur lot • Furnizorii vor oferta într-un singur lot; Termen de livrare: • 8 luni de la semnarea contractului de furnizare; VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI Valoarea estimată a contractului este de 733.169,92, fără TVA, defalcată astfel: • Masina de termoformare – 733.169,92 lei, fără TVA PREZENTAREA OFERTEI TEHNICE SI FINANCIARE • Limba de redactare a ofertei: Limba română • Moneda în care este exprimat preţul contractului: Lei • Perioada minimă de valabilitate a ofertei: 60 de zile   MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR TEHNICE SI FINANCIARE: Modul de prezentare a propunerii tehnice Propunerea tehnică va fi întocmită în aşa fel încât să asigure corespondenţa cu specificaţiile tehnice prevăzute în prezenta documentaţie pentru ofertanţi, la sectiunea “SPECIFICATII TEHNICE MINIME”. Formatul de prezentare al acesteia trebuie să fie următorul: • Oferta tehnică (Formularul nr.3), stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original, însoţită de descrierea tuturor avantajelor şi condiţiilor oferite (Formularul 3b). Modul de prezentare a propunerii financiare: • Propunerea financiară va fi realizată conform Formularului nr.4 • Moneda in care este exprimat preţul contractului: lei sau euro (cursul de schimb euro/leu de 4.9275 lei/euro – curs infor-euro aferent lunii iulie 2021, valabil doar pentru evaluarea ofertelor). In cazul in care Furnizorul castigator este strain, contractul de furnizare va fi incheiat in euro, platile fiind facute in euro. • Formularul de oferta financiara va cuprinde valoarea in lei si valoarea in euro, sumele prezentate in tabelul ofertei fiind prezentate in lei si euro, despartite prin “/” • Costurile cu transportul, instalarea şi instruirea la adresa de livrare vor fi în sarcina ofertantului şi vor fi luate în calcul la stabilirea preţului din ofertă menţionându-se acest lucru în oferta financiară. Documente de calificare: De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte şi următoarele documente de calificare: • Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului (CUI) al ofertantului în copie certificată de către ofertant‚ „Conform cu originalul”, ştampilată şi semnată de reprezentantul legal sau orice document echivalent pentru ofertanţii străini; • Certificat constatator din care să rezulte că ofertantul are autorizat cod CAEN pentru activitatea ce face obiectul prezentei achiziţii. În mod similar vor fi acceptate documente pentru operatorii economici străini. Documentul va fi prezentat fie în original, fie în copie cu menţiunea „conform cu originalul” semnată şi ştampilată de reprezentantul legal/ împuternicit. • Declaraţie privind situaţia legală a participantului (Formularul nr.1) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original. • Declaraţie privind conflictul de interese (Formularul nr.2) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original. • Ofertantul sa depuna o declaratie pe propria raspundere (insotita de documente justificative, cum ar fi – dar fara a se limita la – Procese verbale de receptie, punere in functiune sau orice alte documente echivalente), din care sa reiasa experienta similara legata de instalarea, functionarea si operarea de echipamente de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri. Nota: Nu se accepta oferte pentru echipament in stadiu de concept sau pentru care nu se prezinta dovada livrarilor anterioare cu punere in functiune. Modul și adresa de prezentare a ofertei tehnice și financiare: • Data limită pentru depunerea ofertei: 06.08.2021, ora 12:00 • Data deschiderii ofertelor: 06.08.2021, ora 14:00 • Numărul de exemplare: 1 (un) ORIGINAL. • Oferta se va depune la Bucureşti, Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, România, în plic sigilat şi ştampilat, pe care se va menţiona: „OFERTĂ PENTRU FURNIZAREA DE ACTIVE CORPORALE – MASINA DE TERMOFORMARE. A NU SE DESCHIDE INAINTE DE 06.08.2021, ORA 14:00". • La depunerea plicului ofertanţii vor solicita înregistrarea datei şi orei pe plicul mare exterior. • Plicurile trebuie să fie marcate cu denumirea şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este depusă după termenul limită. • Documentele ofertei vor fi tipărite/tehnoredactate şi vor fi semnate şi stampilate de către reprezentanţii legali ai ofertantului. Ofertantul va elabora oferta în conformitate cu prevederile din prezenta documentaţie. Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către Achizitor. • Oferta nu va conţine sublinieri, ştersături sau cuvinte scrise peste scrisul iniţial, în cazul documentelor emise de instituţii oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. • În caz de neprezentare a ofertei tehnice sau financiare, ofertantul va fi respins. Pentru documentele de calificare indicate mai sus, orice neclaritate oferă dreptul achizitorului de a solicita clarificări. • Neprezentarea propunerii tehnice şi/sau financiare are ca efect descalificarea ofertantului; • Perioada de valabilitate a ofertelor: oferta trebuie să rămână valabilă 60 de zile. POSIBILITATEA RETRAGERII SAU MODIFICĂRII OFERTEI • Ofertantul are dreptul de a-şi retrage oferta, prin solicitare scrisă adresată Achizitorului până la data şi ora limită de depunere a ofertelor. • Ofertantul poate modifica conţinutul ofertei, până la data şi ora stabilite pentru depunerea ofertelor, adresând pentru aceasta Achizitorului o cerere de retragere a ofertei în vederea modificării. • Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina ofertantului. • Oferta depusă la o altă adresă a Achizitorului decât cea stabilită sau după expirarea datei şi/sau orei limită pentru depunere este considerată întârziată şi nu va fi luată în considerare. Indiferent de momentul cand ofertantul a trimis oferta şi indiferent de motivul pentru care oferta a ajuns la una dintre adresele de depunere, cu întârziere faţă de data şi orele limită, nu se acceptă depăşiri ale datei şi orei limită. CLAUZELE CONTRACTUALE OBLIGATORII INCLUSIV CONDIŢIILE DE ACTUALIZARE/ MODIFICARE A PREŢULUI CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE • Modificările contractului pot fi făcute doar prin act adiţional, semnat de ambele părţi în perioada de execuţie a contractului. • Scopul eventualului act adiţional trebuie să fie în strânsă legătură cu obiectul contractului. • Prin actul adiţional nu se pot face modificări ale contractului care determină modificări ale descrierii Masinii de termoformare sau care conduc la depăşirea pragului valoric, pentru care era obligatorie aplicarea prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene.