Descriere lot procedura

Prezenta procedura are ca obiect achizitia de echipamente IT, licente, laptopuri si pachete periferice IT (inclusiv instalare, configurare si punere in funcțiune), conform specificatiilor atasate. Obiectul contractului: furnizare de produse - echipamente IT, licente, laptopuri si pachete periferice IT: Multifunctionala (1 buc.), Videoproiector cu ecran de proiectie (1 buc), Licente windows, office si antivirus pentru laptop (30 de pachete), laptopuri si pachete periferice IT (mouse+pad mouse), (30 buc/pachete). Valoarea totala maximă estimată a contractului de furnizare: 167.845,90 RON + TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, in functie de elementele de departajare. In vederea respectarii principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, Achizitorul va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea corespunzatoare a scopului proiectului se va realiza prin prezentarea avantajelor tehnice si financiare care motivează alegerea în raport cu celelalte oferte primite. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în specificatiile atasate.. Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal in: Splaiul Unirii nr 16,cam 306, sector 4, Bucureşti, România. Data limita pentru depunerea ofertelor: 16.07.2021, ora 12.00.