Descriere lot procedura

Obiectul si elementele contractului: a) Denumire contract: FURNIZARE UTILAJ TEHNOLOGIC PENTRU DOMENIUL LUCRARILOR DE CONSTRUCTII in cadrul proiectului „MODERNIZAREA SI DEZVOLTAREA SOCIETATII S.C. ADAMANT CONSTRUCT S.R.L. PRIN ACHIZITIA DE NOI TEHNOLOGII DE LUCRU PENTRU DOMENIUL LUCRARILOR DE CONSTRUCTII”, Cod SMIS: 131431. b) Durata contract: Contractul va fi in vigoare pe intreaga perioada de implementare a Proiectului „MODERNIZAREA SI DEZVOLTAREA SOCIETATII S.C. ADAMANT CONSTRUCT S.R.L. PRIN ACHIZITIA DE NOI TEHNOLOGII DE LUCRU PENTRU DOMENIUL LUCRARILOR DE CONSTRUCTII”, Cod SMIS: 131431, CONTRACT DE FINANTARE NR. 6542 din 01.04.2021. c) Termenul de livrare: maxim 5 luni calendaristice. d) Obiectul contractului si locul de livrare: Şoseaua NICOLINA, Nr. 62, Judetul Iaşi, Municipiul Iași, județul Iași, Romania. e) Obiectul contractului il constituie furnizarea urmatorului utilaj tehnologic: 1. Buldoexcavator Buc. 1 390.000 LEI (lei fara TVA) ATENTIE: OFERTELE CARE DEPASESC VALORILE ESTIMATE DE MAI SUS ALE VOR FI RESPINSE. f) Divizare pe loturi: NU g) Limba utilizata: Toate documentele achizitiei vor fi redactate in limba romana sau insotite de traduceri autorizate. h) Evitarea conflictului de interese: Luarea masurilor necesare pentru evitarea situatiilor de natura sa determine aparitia unor conflicte de interese, completarea Formularului nr.1. i) Valoarea estimata a contractului de achizitie (conform Notei justificative privind determinarea valorii estimate a contractului de achizitie): este de 390.000 lei fara TVA – echivalent a 82.586,87 Euro fara TVA (echivalentul in Euro fiind stabilit pe baza cursului de schimb Info Euro valabil la data lansarii apelului de proiecte, respectiv 1 EUR = 4.7223 RON. PRETUL NU POATE FI AJUSTAT. Oferta este ferma in lei si cursul euro specificat in cadrul prezentei documentatii. j) Procedura aplicata: Procedura de achizitie competitiva conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile soliciantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. k) Reguli aplicabile: Principiile transparentei, economicitatii, eficientei si eficacitatii. 1. Principiul transparentei. Prin transparenta se intelege aducerea la cunostinta publicului a informatiilor referitoare la procedura competitiva, astfel incat operatorii economici care opereaza pe piata sa poata participa la competitie, asigurandu-se prin aceasta promovarea concurentei. 2. Principiul economicitatii prevede minimizarea costului resurselor alocate pentru atingerea rezultatelor estimate ale unei activitati, cu mentinerea calitatii corespunzatoarea acestor rezultate. 3. Principiul eficientei presupune asigurarea unui raport optim intre resursele utilizate si rezultatele obtinute. 4. Principiul eficacitatii vizeaza gradul de indeplinire a obiectivelor specifice stabilite pentru fiecare activitate planificata, in sensul obtinerii rezultatelor scontate. l) Perioada de valabilitate a ofertei: 120 de zile. m) Modul de prezentare a propunerii financiare: Propunerea financiara va fi exprimata ferm in lei si/sau euro, cu mentiune separata privind TVA. Ofertele vor fi comparate tinand cont de cursul de schimb mentionat in cadrul prezentei documentatii la punctul 2.1.f). . Moneda contractului va fi cea agreata de parti, cu respectarea informatiilor din propunerea financiara - formularul 2. Specificatiile tehnice sunt conditiile minimale si eliminatorii pe care trebuie sa le indeplineasca oferta castigatoare si le regasiti atasat prezentei proceduri. Solicitarile de clarificari suplimentare pot fi transmise DOAR IN SCRIS pana in data de 06.07.2021, ora 12:00 pe adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. in atentia persoanei de contact: Adumitroaei Claudiu-Constantin. Raspunsurile se vor transmite in termen maxim de 1 zi lucratoare in portalul www.fonduri-ue.ro. Solicitari de clarificari telefonice sau oferte primite dupa termenele limita de mai sus (data si ora) nu vor fi luate in considerare. Ofertele se vor transmite pana cel tarziu in data de 08.07.2021, ora 16:00 pe adresa sediului social al societatii din: Municipiul Iasi, sediul in Șos. NICOLINA nr. 62, parter, biroul P07, județul Iași, Romania, cod poștal 700722. Informatiile referitoare la castigatorul contractului se vor publica pe pagina web https://www.fonduri-ue.ro, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului. Modul de elaborare si de prezentare FORMULARE DE PARTICIPARE Capitolul contine formularele destinate, pe de o parte, sa faciliteze elaborarea si prezentarea ofertei si a documentelor care o insotesc si, pe de alta parte, sa permita beneficiarului examinarea si evaluarea rapida si corecta a tuturor ofertelor depuse. Fiecare candidat / ofertant care participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie are obligatia de a prezenta formularele prevazute in cadrul acestui capitol, completate in mod corespunzator si semnate de persoanele autorizate. Atasat prezentului anunt se regasesc si formularele necesare procedurii, respectiv: 1. Formular nr.1 – Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011 2. Formular nr.2 – OFERTA finaciara a ofertantului 3. Formular nr.3 – Oferta tehnica a ofertantului 4. Formular nr. 4 – Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) 5. Formular nr. 5 – Declaraţie privind evitarea conflictului de interese ( art. 59 si 60 din Legea 98/2016) 6. Formular nr. 6 – Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 7. Formular nr. 7 – Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 8. Formular nr. 8 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare 9. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate principal sau secundar autorizat in accord cu obiectul achizitiei, precum si alte mentiuni referitoare la asociati, administrator si existent faptelor aflate sub incidenta art.21 lit.e-h din Legea 26/1990 emis cu cel mult 30 de zile anterior datei limita de primire a ofertelor, in original sau copie legalizata. Daca certificatul constatator a fost eliberat electronic, se va prezenta PDF-ul original al acestuia, pe CD/DVD/atasat ofertei sau pe email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 10. Certificatul de inregistrare al ofertantului – in copie conform cu originalul Toate documentele solicitate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de transmitere a ofertelor, respectiv 08.07.2021, ora 16:00. Ofertele care sunt transmise dupa termenul limita (data si ora), pentru depunere se vor returna nedeschise. Ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus sau echivalentele acestora in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari in original sau copie conform cu originalul insotite de traduceri autorizate in limba romana.