Descriere lot procedura

Obiectul contractului constă în asigurarea serviciilor de catering, pentru un numar de 180 de persoane, in 10 serii (cursuri) de cate 18 persoane (17 cursanti + 1 lector) / curs, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare la data și locul organizării cursului privind modul de organizare și a numărului maxim de persoane admis.  Un curs va avea o durată de 6 zile (5 zile de curs și ziua de examinare).  Locul de prestare: în municipii reședință de județ din judetele Brăila, Buzau, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea, Arges, Prahova, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița, Calarasi. Locațiile exacte se vor comunica prestatorului în funcție de formarea grupului țintă.  Pentru buna gestionare a unui curs, ofertantul se obligă să asigure minim doi reprezentanți ai acestuia per curs. Având în vedere probabilitatea organizării în paralel a cursurilor, se va avea in vedere un numar cât mai mare de personal, conform grilă de punctare. • Se va oferta un minim de 5 (cinci) meniuri din variantele prezentate, un meniu distinct / zi, pentru cele cinci zile de curs Cerinte minime: carne – min 130 gr, garnitura – min 200 gr, salata – min 200 gr, 2 painici – min 50 gr. Ofertantul are obligatia prezentarii retetarelor din care sa rezulte gramajele propuse. • Se va asigura, obligatoriu, in fiecare din cele 6 zile de desfasurare a unui curs, un bufet pentru fiecare participant / zi / curs în fiecare din cele 5 (cinci) zile de curs și în ziua a 6-a de organizare examinare.  Nu se accepta produse vechi, perisate, necalitative. Achizitorul isi rezerva dreptul de a le respinge si de a nu le plati daca sunt neconforme. Se vor asigura toate echipamentele si bunurile necesare servirii – termos/expresor, spatule, servetele, farfurii, pahare, cesti (sau vesela de unica folosinta dacă situația epidemiologică o impune), tacamuri. Pauzele de cafea se vor asigura intr-un spaţiu adecvat, in incinta locaţiei de desfaşurare a cursului, cat mai aproape de sala unde vor avea loc lucrarile acestuia. Prestatorul se va asigura ca mancarea este caldă în momentul servirii (daca este cazul), iar calitatea produselor servite este la un standard ridicat (produse proaspete, în termen de garanție). Hrana va respecta normele de hrana prevazute de legislatia in vigoare, principiile care stau la baza unei alimentatii sanatoase din punct de vedere caloric si cantitativ. Mancarurile sa nu fie grase, sosurile sa nu contina multa faina sau alte adaosuri de ingrosare, sa nu fie condimentate excesiv si sa fie moderat sarate. La prepararea mancarurilor se vor folosi gramajele minime indicate conform prevederilor retetarelor. Mancarurile nu vor contine substante conservante si/sau coloranti artificiali, iar in prepararea acestora se va evita pe cat posibil folosirea oricaror factori alergogeni. Ofertantul trebuie sa asigure prepararea hranei din produse agroalimentare de calitate, insotite obligatoriu de certificate de calitate si sanitar veterinare. - Ambalarea produselor – cerinta minima: ambalare individuala, dacă situația epidemiologică o impune ca și condiție de derulare a evenimentelor. • Hrana va fi împachetata, manipulata si transportata astfel incat sa fie protejata impotriva oricaror contaminari care vor face alimentele improprii consumului uman sau care pot periclita sanatatea participantilor. • Alimentele trebuie amplasate si/sau protejate astfel incat sa se minimizeze riscul contaminării. • Mijloacele de transport și containerele de transport, trebuie mentinute curate pentru a preveni contaminarea alimentelor. • Mijloacele de transport si / sau containerele utilizate pentru transport alimente trebuie sa permita mentinerea alimentelor la temperaturi corespunzatoare si sa permita ca aceste temperaturi sa fie monitorizate astfel incat, in momentul in care aceasta ajunge la participant să aiba temperatura optima. Sau • Servirea se va face în veselă de ceramică, tacâmuri inox, pahare din sticla, față de masă din pânza și șervete din hartie. Personalul folosit pentru servire va purta uniformă. Recepția hranei se va realiza de catre Achizitor prin persoanele desemnate de catre acesta in cadrul cursului. Procesul verbal de receptie va avea anexat centralizatorul cu numarul de portii livrate pentru fiecare curs si meniul din ziua respectiva. De asemenea prestatorul va prezenta declaratia de conformitate. In cazul constatarii unor deficiente in prestarea serviciilor, acestea se comunica imediat, in scris, prestatorului. Prestatorul trebuie sa permita exercitarea controlului efectuat de catre reprezentantii Achizitorului in ceea ce priveste modul de depozitare a alimentelor, prepararea hranei etc. Toate controalele vor fi efectuate in prezenta reprezentantilor prestatorului.