Descriere lot procedura

Procedura competitiva de achizitie – in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1284 din 08.08.2016, privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene aplicabil pentru operatorii economici privati ai Programului Operational Capital Uman 2014-2020, in cadrul proiectului: ► Denumire proiect: “RenewAcad - Academia de Consiliere si Pregatire Profesionala pentru Surse Regenerabile de Energie” ► Nr contract finantare: POCU/726/6/12/135238 ► Cod MySMIS proiect: 135238 Mijloace de comunicare: ► prin accesarea adresei URL: https://www.fonduri-ue.ro/anunturi, si accesand anuntul dedicat prezentei proceduri; ► prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; ► persoana de contact: Enache Sebastian-Petre – reprezentant legal; INFORMATII DESPRE PROCEDURA 1. Denumire contract: Contract de prestari servicii „WPE - Serviciu organizare eveniment” 2. Obiectul contractului: „WPE - Serviciu organizare eveniment” care va consta in: ► Servicii organizare evenimente constientizare (conferinte) (asigurarea salii cu toate dotarile necesare, materialelor ce vor fi utilizate, pachet format din transport, cazare si hrana) – 5 servicii; ► Servicii organizare evenimente constientizare (vizite la parcuri eoliene) (asigurarea materialelor ce vor fi utilizate la fata locului (in parcul eolian), asigurarea facilitatilor in locatie, pachet format din transport, cazare si hrana, etc) – 3 servicii; ► Pachet complet continand transport, cazare si hrana pe durata participarii la activitatile de transfer de bune practici - formare in strainatate – 33 pachete servicii. 3. Locul de prestare a serviciilor: Pentru: Servicii organizare evenimente constientizare (conferinte) ► Orasul Petrosani – judetul Hunedoara, regiunea Vest, Romania ► Orasul Alba Iulia, Judetul Alba, regiunea Centru, Romania ► Orasul Iasi, Judetul Iasi, regiunea Nord-Est, Romania ► Orasul Constanta - judetul Constanta, regiunea Sud-Est, Romania ► Orasul Targu -Jiu, Judetul Gorj, regiunea Sud-Vest, Romania Pentru: Servicii organizare evenimente constientizare (vizite la parcuri eoliene) ► Comuna Targusor, sat Mireasa - judetul Constanta, regiunea Sud-Est, Romania. ► Comuna Stalpu – Judetul Buzau, regiunea Sud-Est, Romania ► Comuna Coronini, sat Sfanta Elena, Judetul Caras-Severin, regiunea Sud-Vest, Romania Pentru: Pachet complet continand transport, cazare si hrana pe durata participarii la activitatile de transfer de bune practici - formare in strainatate ► Orasul Koln, Germania. 4. Tipul contractului: Achizitia se finalizeaza prin incheierea unui Contract de servicii, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1284/2016. 5. Durata contractului: 20 luni de la semnarea contractului de ambele parti dar nu mai tarziu de 28.03.2023, cu posibilitate de prelungire. Prelungirea contractului se poate face prin act aditional semnat de ambele parti. 6. Valoarea totala estimata a achizitiei: Valoarea estimata globala (la nivelul tuturor loturilor) este de 504.700,00 lei (la care se adauga TVA), din care: ► Servicii organizare evenimente constientizare (conferinte): 5 servicii x 47.000,00 lei /serviciu = 235.000,00 lei + TVA ► Servicii organizare evenimente constientizare (vizite la parcuri eoliene): 3 servicii x 42.600,00 lei /serviciu = 127.800,00 lei + TVA ► Pachet complet continand transport, cazare si hrana pe durata participarii la activitatile de transfer de bune practici - formare in strainatate: 33 pachete servicii x 4.300 lei /pachet servicii = 141.900,00 lei + TV Pretul este ferm si NU poate fi modificat pe toata perioada de valabilitate a ofertei si a contractului de servicii. 7. Termenul limita de depunere oferte: 29 iunie 2021, ora 16:00 Ofertele depuse dupa termenul limita vor fi descalificate si returnate nedeschise. 8. Criteriul de atribuire a ofertei: „Oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului”, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016. 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei de atribuire. Pentru a intra in posesia documentatiei de atribuire si a specificatiilor tehnice: ► prin accesarea adresei URL: https://www.fonduri-ue.ro/anunturi, si accesand anuntul dedicat prezentei proceduri. ► prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Pentru orice alte informatii/clarificari: ► prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Orice comunicari legate de aceasta procedura de achizitie se vor face numai in scris, la datele de contact prevazute in aceasta sectiune, in atentia persoanei de contact, cu referire directa la denumirea procedurii. 10. Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse personal sau prin posta/curier de catre ofertanti la WIND POWER ENERGY SRL, Adresa de contact: Bulevardul TOMIS, Nr. 480, CAMERA 14, Etaj P, Municipiul Constanta, Romania. 11. Valabilitatea ofertei: Minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare va rugam sa parcurgeti specificatiile tehnice si/sau sa ne contactati in scris prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .