1) INFORMATII DESPRE ACHIZITOR
Denumire beneficiar: PEO INTERMED INVEST S.R.L.
CUI: RO 37852745
Nr. din registrul comerțului: J33/402/2019
Sediu social : Str. FĂGETULUI nr. 26B , Suceava, SUCEAVA, 720135
Persoana de contact : Ancuta Luntrariu
Telefon: +40755841785
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
2) INFORMATII PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE:
2.1. Obiectul si locul de implementare a contractului
Obiectul contractului: Furnizare echipamente tehnologice in cadrul proiectului Diversificarea activitatii la Peo
Intermed Invest SRL, cod SMIS 133245 ;
Locul de implementare a contractului: Oras Podu Iloaiei, Strada HENCI, Nr. 282 D, Iasi .
2.2. Denumirea contractului, tipul si durata contractului
Contract de achizitie echipamente: Contract de furnizare de echipamente tehnologice;
Tipul contractului: Furnizare;
Durata contractului: 12;
Procedura se finalizeaza prin: Contract furnizare.
2.5. Graficul de desfasurare a procedurii competitive:
Data transmiterii anuntului pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/ 08-06-2021
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare 10-06-2021 12:00:00
Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare 11-06-2021 12:00:00
Termenul limita de depunere a ofertelor 15-06-2021 12:00:00
Deschidere ofertelor 15-06-2021 14:00:00
Evaluarea ofertelor 15-06-2021
Solicitarea de clarificari ofertantilor (daca este cazul)
Primirea si analiza raspunsurilor la solicitarile de clarificari
Elaborarea notei justificative de atribuire a contractului 17-06-2021
Transmitere notificari catre ofertantul castigator si ofertantii necastigatori 17-06-2021
Semnare contract 22-06-2021
Publicarea anuntului cu privire la atribuirea contractului https://www.fonduri-ue.ro/ In maxim 5 zile calendatisitice de la semnarea contractului de furnizare.
2.6. Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute
Informatii suplimentare / clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la solicitant, cat si la achizitor, transmise prin email, posta, curier sau depusa personal la urmatoarea adresa:
Str. FĂGETULUI nr. 26B SUCEAVA, 720135 | Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare: Data: 10-06-2021 12:00:00.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise ofertantilor pe fax sau email si vor fi publicate pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare este: 11-06-2021 12:00:00.
Un ofertant poate transmite mai multe solicitari de clarificare, nefiind nici o restrictie in numarul acestora.
2.7. Valoarea estimată a contractului
Valoare estimate a contractului : 1015449.22 Ron fara TVA echivalentul a 206408.90 Euro, având în vedere
cursul InfoEuro aferent lunii 6, respectiv 4.9196 Ron/Euro