PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2014 – 2020
Axa prioritara – 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii
Apel proiecte: POR/604/2
Titlul cererii de finanţare: „ Diversificarea activitatii la Peo Intermed Invest SRL”
Cod SMIS: 133245
Contract de finanțare: 6533
PROCEDURA DE ACHIZITIE: Procedura competitiva
OBIECTUL ACHIZITIEI: Contract de furnizare
VALOARE ESIMATA A CONTRACTULUI : 1015449.22 Ron fara TVA
1) INFORMATII DESPRE ACHIZITOR
Denumire beneficiar: PEO INTERMED INVEST S.R.L.
CUI: RO 37852745
Nr. din registrul comerțului: J33/402/2019
Sediu social : Str. FĂGETULUI nr. 26B , Suceava, SUCEAVA, 720135
Persoana de contact : Ancuta Luntrariu
Telefon: +40747485475
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Tipul Achizitorului : Societate comerciala cu raspundere limitata
Obiect de activitate :
Cod CAEN:1623 - Fabricarea altor elemente de dulgherie și tamplarie, pentru constructii
2) INFORMATII PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE:
2.1. Obiectul si locul de implementare a contractului
Obiectul contractului: Contract de furnizare;
Locul de implementare a contractului: SV .
2.2. Denumirea contractului, tipul si durata contractului
Contract de achizitie echipamente: Contract furnizare;
Tipul contractului: Furnizare;
Durata contractului: 12;
Procedura se finalizeaza prin: Contract Furnizare.
2.3. Procedura
Procedura aplicata: Procedura competitiva.
Legislatia aplicata: Ordin nr. 1284 / 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.
Informatii privind locul si modul de obtinere a documentatiei: Documentatia este disponibila pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
2.4. Sursa de finantare
Contributie proprie si Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Bugetul de Stat prin Programul Operational Regional 2014 – 2020, Axa prioritara 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de Investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
2.5. Graficul de desfasurare a procedurii competitive:
Data transmiterii anuntului pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/
03-06-2021
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare
05-06-2021 12:00:00
Termenul limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare
06-06-2021 12:00:00
Termenul limita de depunere a ofertelor
10-06-2021 12:00:00
Deschidere ofertelor
10-06-2021 14:00:00
Evaluarea ofertelor
10-06-2021
Elaborarea notei justificative de atribuire a contractului
12-06-2021
Transmitere notificari catre ofertantul castigator si ofertantii necastigatori
12-06-2021
Semnare contract
17-06-2021
Publicarea anuntului cu privire la atribuirea contractului https://www.fonduri-ue.ro/ In maxim 5 zile calendatisitice de la semnarea contractului de furnizare
In conformitate cu OMFE nr. 1284 / 2016 benefiiarul, PEO INTERMED INVEST S.R.L. , va comunica în scris tuturor ofertanţilor rezultatul procedurii competitive, în termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziţie; La finalul procedurii, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de furnizare, se va completa anuntul pe pagina https://www.fonduri-ue.ro/ cu informatii despre castigatorul contractului.
2.6. Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute
Informatii suplimentare / clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la solicitant, cat si la achizitor, transmise prin email, posta, curier sau depusa personal la urmatoarea adresa:
Str. FĂGETULUI nr. 26B SUCEAVA, 720135 | Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Termenul limita de primire a solicitarilor de clarificare: Data: 05-06-2021 12:00:00.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise ofertantilor pe fax sau email si vor fi publicate pe website-ul https://www.fonduri-ue.ro/, sectiunea “Achizitii privati”.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificare este: 06-06-2021 12:00:00.
Un ofertant poate transmite mai multe solicitari de clarificare, nefiind nici o restrictie in numarul acestora.
2.7. Valoarea estimată a contractului
Valoare estimate a contractului : 1015449.22 Ron fara TVA echivalentul a 206408.90 Euro, având în vedere cursul InfoEuro aferent lunii 6, respectiv 4.9196 Ron/Euro