Descriere lot procedura

PROCEDURA: FURNIZARE Lot 1 (1 buc. Buldoexcavator; 1 buc. Excavator pe senile; 1 buc. Miniexcavator pe senile) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii de lucrari de pregatire a terenului BIT DAR CONS S.R.L. prin achizitionarea de utilaje si echipamente performante”, Cod SMIS 132174 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). BIT DAR CONS SRL cu sediul in Municipiul Sibiu, str. Oncesti nr. 1, jud. Sibiu, telefon 0753082092, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , va invita sa participati la procedura competitiva de FURNIZARE Lot 1 (1 buc. Buldoexcavator; 1 buc. Excavator pe senile; 1 buc. Miniexcavator pe senile) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii de lucrari de pregatire a terenului BIT DAR CONS S.R.L. prin achizitionarea de utilaje si echipamente performante”, Cod SMIS 132174, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte POR/604/2/1. 1. Beneficiar privat (Achizitor): BIT DAR CONS SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea si punerea in functiune a Lot 1 (1 buc. Buldoexcavator; 1 buc. Excavator pe senile; 1 buc. Miniexcavator pe senile); 3. Locatia de livrare: sediul social din Municipiul Sibiu, str. Oncesti nr. 1, jud. Sibiu; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 5 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Termen de livrare: maxim 5 luni de la primirea comenzii si/ sau plata avansului; 7. Valoarea estimata a achizitiei este de 959.360,64 lei fara TVA, conform Notei justificative pentru determinarea valorii estimate. Echivalenta in euro se va face la cursul Inforeuro folosit in luna Martie 2021= 4,8748 lei/Euro; 8. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 9. Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 10. Data si ora limita de depunere a ofertei: 28.04.2021, ora 12:00 la adresa : sediul social din Municipiul Sibiu, str. Oncesti nr. 1, jud. Sibiu. Persoana de contact: DURDUN LUCIAN cu urmatoarele date de corespondenta: 0761322904, fax -, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.