Descriere lot procedura

Descriere lot procedura Anunt procedura achizitie furnizare utilaje Incarcator frontal – 2buc., Midiexcavator – 1 buc. Beneficiarul: BIROU PROIECTARE 3G ALBA SRL, cu sediul social in Municipiul Sebeș, Str. Unirii, nr. 2, județul Alba. Mijloace de comunicare: e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel. 0755351235. Tipul achizitiei: Furnizare utilaje in cadrul proiectului „Diversificarea activitatii societatii BIROU PROIECTARE 3G ALBA SRL prin achizitionarea de utilaje de ultima generatie” finantat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri / Apelul de proiecte 2.1.A - Microîntreprinderi, contract de finantare nr. 6326 / 01.03.2021; Cod SMIS proiect: 131649. Utilajele achizitionate: Incarcator frontal – 2 buc. – valoare estimată 295.000,00 x 2 = 590.000,00 lei (fără TVA), Midiexcavator - 1 buc. - valoare estimată 449.000,00 lei (fără TVA) . Pretul ofertei exprimat in lei sau euro va fi ferm si nu se va ajusta. Atribuirea contractului de furnizare prin prezenta procedura este conditionata de livrarea utilajelor care fac obiectul prezentei proceduri. Termenul de livrare a utilajului este de maxim 7 luni de la semnarea contractului, nu mai tarziu de 30.11.2021. Pretul contractului va fi exprimat in lei sau euro si nu se ajusteaza. Locul de livrare: la sediul secundar al SC BIROU PROIECTARE 3G ALBA SRL din Oarda – Alba Iulia, Str. BIRUINTEI, Nr. 56, jud. Alba. Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2021, ora 12:00. Locul de depunere a ofertelor: la sediul societatii de consultanta Incoronarii Cons SRL: Municipiul Alba Iulia, Str. Traian, nr. 18, județul Alba. Procedura de achizitie aplicata contractului de furnizare: procedura competitiva aplicabila solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene, Anexa la Ordinul nr. 1284/2016. In cadrul Documentului "Specificatii tehnice" se regasesc toate informatiile necesare elaborarii ofertei in vederea participarii la aceasta procedura de achizitie. Date de contact: Persoana de contact: Tudor Simion HERLEA – Reprezentant legal beneficiar, Tel. email: 0755351235, Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .