Descriere lot procedura

1. TIP CONTRACT: Contract furnizare echipamente 2. FURNIZARE PE LOTURI: NU Acestea sunt specificatiile tehnice pentru furnizare de echipamente, Sisitem de iluminat cu led si panouri solare. 3. DURATA CONTRACTULUI DE FURNIZARE: 2 luni 4. VALOAREA ESTIMATA A BUNURILOR / SERVICIILOR: 3259.67lei fara TVA, respectiv 686 Euro fara TVA la cursul de 1 Euro = 4,7517 lei 5. MODALITATI DE PLATA Contractul se va derula prin mecanismul Cererilor de Plata. Beneficiarul va accesa mecanismul de decontare prin cereri de plata, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 si HG 93/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020. Astfel, in derularea contractului de furnizare se va acorda un avans in cuantum de 20.0002%, reprezentand contribuita proprie a beneficiarului, in cadrul Contractului de Finantare, diferenta de 79.9998% urmand a fi achitata prin mecanismul Cererilor de Plata dupa livrarea si receptia echipamentelor. Termenele de plata si alte conditii vor fi stabilite prin contractul de furnizare. 6. ECHIPAMENTELE, CANTITATEA SI VALOAREA ESTIMATA A ACESTORA: Sisitem de iluminat cu led si panouri solare - 1 buc - Pret unitar lei fara TVA 7. ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE: se va face conform Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/2016. 8. PROCEDURA SE FINALIZEAZA PRIN: Contract de furnizare 9. LOCUL DE LIVRARE: municipiul Targu Jiu, Strada Narciselor, nr. 117 C, teren inscris in CF 38846, Nr. Cadastral 38846, Nr. CF vechi: 13135, Nr. Cadastral vechi: 5775, Tarla 174, Parcela 54, jud. Gorj