Descriere lot procedura

1. SC STRADE CONSCOM SRL, cu sediul in com. Branisca, Sat Boz, Nr. 211, jud. Hunedoara, Cod poştal 337105, România, CUI: 32455264, J20/1020/2013, Tel: 0722643920, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , organizeaza procedura de atribuire ACHIZITIE Buldoexcavator conform proiectului cu titlul „Diversificarea activității firmei STRADE CONSCOM în domeniul recuperării deșeurilor din construcții”, Contract de finantare nr. 6355/19.11.2020, Cod SMIS: 137103. 2. Procedura de atribuire aleasa - Procedura competitiva - beneficiari privati, Ordinul nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. 3. Obiect contract: ACHIZITIE Buldoexcavator 4. Valoarea estimata a contractului de furnizare este de 463,227.82 lei fara TVA. 5. Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2021, ora 14:00, la adresa societatii din Municipiul Deva, B-dul 22 Decembrie, nr. 190, Judetul Hunedoara, Cod postal 330162, România 6. Data limita primire solicitari clarificari: 08.03.2021, ora 14:00 7. Criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă avantajele tehnice și financiare superioare în raport cu celelalte oferte primite. Contractul va fi atribuit furnizorului a cărui ofertă prezintă cumulativ cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare în funcție de care va fi realizată evaluarea ofertelor în vederea stabilirii ofertei care prezintă cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. sunt: • specificații tehnice; • mentenanță oferită; • alte avantaje legate de exploatarea produselor ofertate; • garanție generală acordată produselor ofertate; • prețul total. Criteriu de calificare : dovada privind capacitatea de a asigura service (interventii rapide, autorizate, de intretinere si reparare), in maxim 15 zile de la notificare. - Se prezinta dovada prin orice document a detinerii unitatilor proprii de service, a autorizarii de catre producator ca service sau contract de service cu unitate autorizata de producator, in apropierea locului de implementare a contractului de furnizare – copie certificată conform cu originalul semnată şi ştampilată. 8. Mijloace de comunicare : - e-mail pentru solicitare clarificari si contestatii - email pentru transmitere comunicari - posta/ curier sau inmanare personala a ofertelor. 9. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile de la data deschiderii ofertelor. Pentru detalii suplimentare - persoana de contact: Pup Elisei, Tel 0722643920, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.