Descriere lot procedura

Denumirea firmei SC EXPERT INVEST SRL Număr de înregistrare la Registrul Comerțului J12/3171/2004 Cod Unic de Înregistrare / CIF RO 16729139 Poștă electronică Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Număr de telefon/ mobil 0723386531 Cod SMIS 131006 Contract de finanțare 6141 din 06.10.2020 Nr. 19 / 25.02.2021 SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de Furnizare: Buldoexcavator Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri Denumirea proiectului: Investiții pentru consolidarea pe piață a companiei EXPERT INVEST SRL Codul SMIS al proiectului: 131006 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Buldoexcavator Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Strada Depozitelor, Nr. 30, Municipiul Târgu Mureș, Jud. Mureș, Hala C35 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 5 Termenul de livrare: 4 luni de la lansarea comenzii cu posibilitate de prelungire, fără a depășii însă data de 30.09.2021 Valoarea estimată a contractului: 318.363,90 RON + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 05.03.2021 ora 16:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: B-dul Muncii, Pavilion Administrativ Corp. C, Nr.18, Municipiul Cluj Napoca, Jud. Cluj Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se vor negocia la semnarea contractului cu posibilitatea acordării unui avans c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 08.03.2021 Limba de redactare a ofertei: română sau orice limbă de circulație internațională cu condiția să fie însoțită de o traducere autorizată. Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: 4.8761 lei / euro - https://www.cursbnr.ro/curs-inforeuro Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: CONDURACHI FLINDERSS-DOREL, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de: 03.03.2021 II. Specificații tehnice Utilajul pentru care se solicită ofertele de preț: Buldoexcavator Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 7) 1. Buldoexcavator • Motor Stage IIIB Tier 4 Final - performant, fiabil si economic cu sistem de control al noxelor ce nu necesita întreținere sau cheltuieli suplimentare (caracteristică minimă, se poate oferta capacitate egală sau mai mare – valoarea mai mare constituie un avantaj) 2 1 • Bloc pedalier ce poate fi acționat cu un singur picior, Joystick intuitiv pentru acționarea brațului de excavare, ambele ușor de utilizat si de persoane cu handicap (caracteristică fixă care trebuie să se regăsească în ofertă) 1 • Motor: 74 CP (caracteristică minimă, se poate oferta capacitate egală sau mai mare – valoarea mai mare constituie un avantaj) 3 • Capacitate cupa incarcare: 1 m³ (caracteristică minimă, se poate oferta capacitate egală sau mai mare – valoarea mai mare constituie un avantaj) 4 • Sarcina la inaltime: 3760 kg (caracteristică minimă, se poate oferta capacitate egală sau mai mare – valoarea mai mare constituie un avantaj) 5 • Adancime excavare maxima: 6,4 m (caracteristică minimă, se poate oferta capacitate egală sau mai mare – valoarea mai mare constituie un avantaj) 6 • Accesorii: o Cupa incarcare multifunctionala 6 in 1 - 1,0 m3 o Cupa excavare 600 mm (caracteristică fixă care trebuie să se regăsească în ofertă) 7 Următoarele caracteristici tehnice se solicită a fi valoric exacte (nu se acceptă abateri / deviații de la ele): • Bloc pedalier ce poate fi acționat cu un singur picior, Joystick intuitiv pentru acționarea brațului de excavare, ambele ușor de utilizat si de persoane cu handicap • Accesorii: o Cupa incarcare multifunctionala 6 in 1 - 1,0 m3 o Cupa excavare 600 mm Celelalte caracteristici tehnice sunt minime sau maxime, conform celor indicate în tabelul de mai sus. În cazul în care, în întreaga documentaţie de atribuire, au fost menţionate specificaţii tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face menţiunea “sau echivalent”. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare doar în situația în care fiecare potențial ofertant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice obligatorii. În această situație departajarea se va realiza prin analiza ofertelor din punct de vedere tehnic în ordinea prorităților mai sus amintite. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans (se vor menționa dacă este cazul). Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. IV. Anexa solicitate a fi completate din partea ofertanților ANEXA NR. 1 – DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIVIND CONFLICTUL DE INTERESE OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT Nr……../data …………………… (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.14 și art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare Subsemnatul(a), ........................................................, în calitate de .................................................., referitor la procedura ................................................., declar pe propria răspunde, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 14 și art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare. Subsemnatul(a), ............................, declar că voi informa imediat ................................... dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie. De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că ............................ are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare. Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii. ............................... (numele şi funcţia persoanei autorizate) ........................................... (semnătura persoanei autorizate) Anexa nr. 2. OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT …………………… (denumirea/numele) Fișa tehnică comparativă Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice minime solicitate Caracteristici tehnice ofertate (se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează) 1. • Motor Stage IIIB Tier 4 Final - performant, fiabil si economic cu sistem de control al noxelor ce nu necesita întreținere sau cheltuieli suplimentare • Bloc pedalier ce poate fi acționat cu un singur picior, Joystick intuitiv pentru acționarea brațului de excavare, ambele ușor de utilizat si de persoane cu handicap • Motor: 74 CP • Capacitate cupa incarcare: 1 m³ • Sarcina la inaltime: 3760 kg • Adancime excavare maxima: 6,4 m • Accesorii: o Cupa incarcare multifunctionala 6 in 1 - 1,0 m3 o Cupa excavare 600 mm Data completării: Nume și prenume: Semnătura ANEXA 3 CENTRALIZATOR OFERTE DE PREȚ La procedura de atribuire Furnizare Buldoexcavator ELEMENTE SOLICITATE ELEMENTE OFERTATE Prezenta ofertă este valabilă un număr minim de 30 zile de la data deschiderii ofertei Oferta este datată după data de 25.02.2021 Oferta este redactată în limba română sau altă limbă cu traducere autorizată atașată. Termenul de livrare solicitat este de 4 luni Condiția de plată solicitată este: se negociază la semnarea contractului cu posibilitatea acordării unui avans Echipamentele ofertate sunt noi. Perioada de garanție ofertată este de 12 luni Costul echipamentului: Costul transportului, livrarea, punerea în funcțiunea și alte servicii conexe (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru). Data:……./……./……. OFERTANT ……………………………………. SEMNĂTURA …………………………………….