Descriere lot procedura

2.1 Denumire contract: Contract de furnizare utilaje 2.2 Tipul contractului: Contract de furnizare 2.3 Coduri CPV: 43211000-5 – Buldozere 43262000-7 - Utilaje excavatoare 31158000-8 - Încarcatoare 2.4 Amplasament proiect: Regiunea VEST, Oras Sântana, strada Tudor Vladimirescu nr. 23, judet Arad, cod postal 317280, Romania 2.5 Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de utilaje in cadrul proiectului cu titlul „Lucrari de pregatire a terenului in Judetul Arad”, cod SMIS 131840, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 Axa Prioritara 2 „Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii”, Prioritatea de investitii 2.1.A – „Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”, respectiv: 1. Buldoexcavator 1 buc 2. Mini excavator pe senile 1 buc 3. Mini incarcator frontal 1 buc 4. Incarcator telescopic 1 buc 2.6 Durata contractului: Prezentul contract va intra in vigoare de la data semnarii lui de catre ambele parti pana la data de 31.12.2021 si produce efecte pana la stingerea obligatiilor dintre parti. 2.7 Valoarea estimata a contractului: Valoarea supusa licitatiei: 1.197.712,39 lei fara TVA, la care se adauga TVA conform prevederilor legale in vigoare. Atentie! Nu se accepta ajustarea pretului contractului. 2.8 Procedura de atribuire aplicata: PROCEDURA COMPETITIVA, in conformitate cu Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.