DOCUMENTATIE DE ACHIZITIE – PROCEDURA COMPETITIVA aplicabila solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizarea, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Anexa la ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016
Contract furnizare echipament Masina de gaurit multiplu 1 buc.
in cadrul proiectului:
Cresterea capacitatii de productie a societatii Transilvania Bois SRL
finantat prin:
Programul Operational Regional 2014 – 2020
Axa prioritara 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii
Prioritatea de investitii 2.2. – Sprijinirea crearii si extinderea capacitatilor avansate de productie si
dezvoltarea serviciilor
SMIS: 114106
Contract finantare nr. 1951/04.05.2018
Durata contractului: pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate de ambele parti contractante.
A se avea in vedere ca durata maxima de implementare a proiectului este pana la 28.02.2022 iar durata
contractului care face obiectul licitatiei trebuie sa se incadreze in perioada de implementare.
Nota! In cazul in care durata de implementare a contractului de finantare se va prelungi, se va informa si
furnizorul si se va intocmi un act aditional (dupa caz).