Descriere lot procedura

Obiectul contractului: „Achiziție utilje” Tip contract: furnizare Procedura de achiziţie conţine un singur lot. Contractul de furnizare utilaje include următoarele: - Livrarea și punerea în funcțiune a utilajelor; - Instruirea personalului privind utilizarea utilajelor achiziționate. GOYA RESIDENCE SRL va încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare în condițiile prezentei documentații. Contractul se va semna numai cu operatorul economic desemnat prin nota justificativă de atribuire. Contractul trebuie să menționeze datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea și durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans etc., după caz, conform prevederilor legale aplicabile. Specificațiile tehnice, clarificările și oferta aleasă vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. Specificațiile tehnice/oferta, care au stat la baza semnării contractului de furnizare, nu se pot/poate modifica pe parcursul derulării contractului. Orice contract semnat în condițiile legislației naționale în vigoare începe să producă efecte din momentul semnării acestuia de către ambele părți. Anterior semnării contractului nu pot fi furnizate produse/prestate servicii/executate lucrări și nu pot fi efectuate plăți. Același principiu este aplicabil și actelor adiționale la aceste contracte. Contractul nu permite ajustarea prețului pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziție. Valoarea contractului se va exprima în lei. În cazul ofertelor cu propunerea financiară în altă monedă, valoarea în lei se va calcula la cursul de schimb al BNR valabil pentru ziua deschiderii si evaluarii ofertelor. Valoarea totală ofertată trebuie să se încadreze în valoarea totală estimată a contractului la momentul evaluării ofertei. Nu se admit furnizări de bunuri second-hand. Prelungirea/modificarea perioadei de derulare a contractului/livrare nu poate face obiectul unui act adițional, fiind o condiție de scorare. Excepție: durata contractului/livrării se poate modifica numai cu acordul ambelor parti, fara a fi afectata perioada de finalizare a proiectului si numai dacă nu este afectat avantajul ofertantului câștigător față de următorul clasat sau dacă nu s-a mai înregistrat nici o altă ofertă conformă. Livrarea si receptia cantitativa si calitativa a produselor se va efectua la locatia de implementare a proiectului situata in Municipiul Timişoara, Calea Torontalului Nr.38A, judeţul Timiş, cod poştal 300668, in prezenta delegaților producatorului/ furnizorului, cu verificarea documentelor insoțitoare. Livrarea este considerată încheiată după transferul riscurilor și a drepturilor de proprietate către achizitor. Recepția bunurilor are loc pe bază de Proces verbal de predare-primire, în timp ce pentru instalare și punere în funcțiune se va semna un Proces verbal de punere în funcțiune sau de Acceptanță. De preferat, ca momentul punerii în funcțiune să coincidă cu livrarea/recepția echipamentului. După livrare, furnizorul trebuie să demonstreze că echipamentele funcţionează în conformitate cu standardele producătorului şi cu specificaţiile din acest document, iar personalul selectat de beneficiar va fi instruit în privinţa modului de utilizare a echipamentelor de către furnizor. Programul de instruire va cuprinde principii de operare şi întreţinere, măsuri de protecţia şi securitatea muncii, instruirea propriu-zisa si va fi realizat la adresa de livrare. Activitatea de recepție se va finaliza cu întocmirea procesului verbal de punere in funcțiune, care va fi semnat de părțile contractante. În cazul în care produsele nu corespund cu specificatiile tehnice, furnizorul are obligația de a inlocui echipamentele/componentele cu unele corespunzatoare, fara alte costuri suplimentare. Toate costurile referitoare la instalarea și punerea în funcțiune vor fi suportate de producator/furnizor. Furnizorul trebuie să asigure garanţie pentru toate echipamentele şi produsele. Furnizorul trebuie să garanteze prin inscrisuri că echipamentele furnizate (cat si componentele) sunt noi, nu sunt uzate, nu au defecte de proiectare, de material sau de manoperă. Garanţia trebuie să rămână valabilă minimum 12 luni, după testare şi semnarea procesului verbal de recepţie finală si punerea in functiune a utilajelor, dar nu mai putin decat garantia asigurata de producator. La data recepției, producatorul/furnizorul va preda beneficiarului echipamentele însotite de: - certificat de garanție; - certificat de conformitate/calitate marcaj CE; - cartea tehnica a echipamentului: - documentatia tehnica a echipamentelor, pe suport hârtie și/sau pe suport electronic; De asemnea utilajele se vor livra impreuna cu CMR /Aviz de insotire a marfii, Declaratie vamala pentru bunurile din import, alte tari decat UE, Manual de utilizare sau fisa tehnica a echipamentului in limba romana, dupa caz.