Descriere lot procedura

DENUMIRE PROIECT: Îmbunatatirea competitivitatii SC AMIFRUCT SRL prin dotarea societatii cu echipamente/utilaje/instalatii de ultima generatie, cod SMIS 134357 DENUMIRE BENEFICIAR: S.C. AMIFRUCT S.R.L, CUI 23677628, NR. INREG. J38/451/2008 LOCATIE DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI: Municipiul Ramnicu Valcea, str. Calea lui Traian, nr. 147, bloc D2, etaj 1, birou nr. 20 si birou nr. 21, judet Valcea DATE DE CONTACT ALE BENEFICIARULUI: telefon 0743258117 / email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Persoana de contact: STOIAN NICOLAE-MARIAN, Administrator DENUMIRE CONTRACT: Achizitie echipamente/utilaje specifice activitatii in care se va investii prin proiect TIP CONTRACT: furnizare OBIECT CONTRACT: achiziția de echipamente/utilaje/instalatii specifice activitatii in care se va investii prin proiect, respectiv: IMPRIMANTA UV PE OBIECTE (1 buc), IMPRIMANTA TEXTILE (1 buc), CUTTER PLOTER(1 buc),IMPRIMANTA ECOSOLVENT (1 buc), CUTTER ORIZONTAL (1 buc), PRESA MANUALA (1 buc), PRESA MANUALA PENTRU 1 CANA (1 buc), PRESA MANUALA PENTRU 5 CANI (1 buc), GRAVATOR CNC LASER (1 buc), COPIATOR (1 buc), WORKSTATION (1 buc), LAPTOP (1 buc), SERVER(1 buc). Caracteristicile tehnice minime si obligatorii ale echipamentelor sunt prevazute in documentatia. SPECIFICATII TEHNICE prezentata la campul Specificatii Lot DURATA CONTRACTULUI: 6 luni de Ia data semnării contractului de catre ambele părți cu condiția încadrării in durata contractului de finanțare (obligațiile furnizorului rămânând în vigoare și ulterior, pe durata garanției, în condițiile garanției și ale perioadei de service acordată). TERMENUL DE LIVRARE, INSTALARE, PUNERE ÎN FUNCȚIUNE, TESTARE, PROBE, INSTRUIREA PERSONALULUI BENEFICIARULUI: 6 luni de Ia semnarea contractului cu condiția încadrării in durata contractului de finanțare, Ia adresa locației de implementare. VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI: 474970,43 lei fără TVA, repectiv 565214,81 lei cu TVA. Valoarea estimata a contractului este detaliata in documentatia SPECIFICATII TEHNICE prezentata la campul Specificatii Lot. Costurile aferente transportului, valoarea asigurarii de transport, valoarea taxelor vamale (dacă este cazul), instalarea si punerea în funcțiune conform normelor legale si instruirea personalului beneficiarului Ia adresa de livrare specificată în documentație cad în sarcina furnizorului. MODALITATEA DE PLATA: beneficiarul (achizitorul) va plăti valoarea contractului către furnizor pe baza facturii/facturilor emise in acest sens: - in termen de 30 de zile de la emiterea facturii, in cazul in care nu se va utiliza mecanismul decontarii cererilor de plata; si/sau - prin intermediul mecanismului decontării cererilor de plată, reglementat prin OUG 40 din 2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 cu modificările și completările ulterioare. In acest caz, beneficiarul (achizitorul) va intocmi si depune documentatia cererii de plată in maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii; -nu se acordă avans; -plata se va realizeaza numai dupa semnarea procesului verbal de receptie (livrare, instalare și punere în funcțiune conform cerintelor si normelor legale si instruirea personalului), in baza facturii emisa de catre furnizor,; -plata contractului se va realiza in lei; -costurile aferente transportului, valoarea asigurarii de transport, valoarea taxelor vamale (dacă este cazul), instalarea și punerea în funcțiune conform cerintelor si normelor legale, instruirea personalului Ia adresa de livrare specificată în documentație cad în sarcina furnizorului. -prețul ofertei este ferm, nu se ajustează și nu se acceptă actualizarea prețului contractului. TERMENELE AFERENTE PROCEDURII COMPETITIVE: Data limită de depunere a ofertelor 03.02.2020 ora 16.00, Ia adresa: Municipiul Râmnicu Vâlcea, România, Str. B-dul Tineretului nr. 2, bl. B1, sc. C, ap. 23, judetul Vâlcea; Data limită de primire clarificări din partea operatorilor economici: 29.01.2021; Data limită răspuns Ia clarificări: 31.01.2021; Data comunicare rezultat evaluare oferte: în 2 zile calendaristice de Ia întocmirea notei justificative de atribuire. MODALITATEA DE DEPUNERE A OFERTELOR, CONTESTATII, ALTE INFORMATII: cu privire la intocmirea si depunerea ofertei si cu privire la prezenta procedura competitiva se regasesc in documentatia Specificatii tehnice prezentata la campul Specificatii Lot. Tot in campul Specificatii Lot se regasesc si Formularele nr. 1-5 in format word editabil.