Descriere lot procedura

Nr. 49/ 04.01.2021 SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de “Echipamente pentru imprimare pe materiale textile” Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri Denumirea proiectului: “Dezvoltarea societății COLOR POINT ADVERTISING SRL prin inovarea procesului de fabricație și dezvoltarea gamei de produse” Codul SMIS al proiectului: 133382 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Calandru Transmatic sau echivalent - 1 buc 2. Imprimanta tip 1 - 1 buc 3. Imprimanta tip 2 - 1 buc Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Municipiul Miercurea Ciuc, Strada HARGHITA, Nr. 41, depozitul D5, biroul nr. 29, parter, Judet Harghita Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 12 luni Termen de garanție: • Min. 2 ani Termenul de livrare: 3 luni de la lansarea comenzii (cu posibilitatea prelungirii, cu condiția respectării perioadei de implementare), dar nu mai mult de 15 zile de la plata integrală a echipamentelor. Valoarea estimată a contractului: 973,281.22 RON + TVA, din care • Calandru Transmatic sau echivalent - 1 buc: 110,477.03 lei + TVA • Imprimanta tip 1 - 1 buc: 726,302.10 lei + TVA • Imprimanta tip 2 - 1 buc: 136,502.09 lei + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 14.01.2021 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Municipiul Miercurea Ciuc, Strada HARGHITA, Nr. 41, depozitul D5, biroul nr. 29, parter, Judet Harghita Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și/sau a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Certificarea CE ale echipamentelor f. Suport service in max 48 ore g. Suport telefonic non-stop Data deschiderii ofertelor: 14.01.2021, ora 13:00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu traducere autorizată Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: 4.8694 Lei, Curs BNR, din 04 ianuarie 2020, comunicat în 31.12.2020 Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email: KANABE GABRIELLA, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 11.01.2020 II. Specificații tehnice “Echipamente pentru imprimare pe materiale textile” Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității (de la 1 la 11 / de la 1 la 18 / de la 1 la 9 1. Calandru transmatic SAU ECHIVALENT  Mod de functionare: Roll-to-roll; roll to piece, piece-to-piece 1 1 buc.  Latime de lucru: 160 cm /63” 2  Tehnologie incalzire cu ulei 3  Sistem take-up, cu 3 role alimentare+3 role descarcare 4  Cilindru cu 2 termostate – unul pentru ulei si unul pentru exteriorul cilindrului 5  Control digital, Viteza ajustabila controlabila electronic 6  Productie 0,53-2,1 ml / min 7  Cilindrul cu diametrul de 20 cm 8  Oprire automata pentru a ajunge la 110 °C 9  Putere instalata: de la 7.8 kw 10  Consum: 3.2 kw in mediu 11 2. Imprimantă tip 1  Mod de functionare: Imprimare directa din rola respectiv imprimare directa pe materiale predefinite, deja debitate 1 1 buc.  imprimanta de 3,2 metri cu masa de imprimare fata spate 2  5 capete de printare cu picaturi de dimensiuni variabile de la 4 picolitri - CMYK+W 3  rezolutie de 1200 dpi 4  viteza de imprimare pana la 44 m2 / ora in modul de interior respectiv pana la 82 m2 / ora in modul de productie outdoor 5  Sistem uscare UV LED cu sistem racire „air cooler” 6  posibilitate de a inalta capetele de printare pana la 50 mm 7  Sistem anticoliziune care protejeaza capetele de printare 8  Dispozitiv integrat pentru eliminarea energiei statice 9  Sistem automatic linear de masurare in axa Z cu o precizie de 0.1 mm 10  senzor pozitionare individuala a materialelor 11  recunoastere „masa goala” pentru optimizarea vitezei de printare 12  Sistem vacuum dublu cu masa vacuum de min 5 zone 13  Senzor masurare grosime material 14  Softwer RIP professional 15  Take-up material inclus 16  ofera o solutie pentru formatul super-lat robusta 17  un timp de raspuns rapid pentru o gama larga de aplicatii de interior si exterior 18 3. Imprimantă tip 2  imprimanta de 1,6 metri tip roll-to-roll 1 1 buc.  Lățime imprimare 1600 mm 2  Min 1200 dpi 3  cerneală sublimare, capacitate cartuse de 3 L 4  8 capete de printare thermo sublimare (CMYK+CMYK) 5  viteza de imprimare pana la 22 m2 / ora in modul High Quality respectiv pana la 110 m2 / ora in modul max de productie 6  Take- up material inclus 7  Accesoriu de prindere, incarcare material 8  Softwer RIP professional 9 Următoarele caracteristici tehnice se solicită a fi valoric exacte (nu se acceptă abateri / deviații de la ele): CALANDRU TRANSMATIC SAU ECHIVALENT:  Mod de functionare: Roll-to-roll; roll to piece, piece-to-piece  Tehnologie incalzire cu ulei  Latime de lucru: 160 cm /63”  Sistem take-up, cu 3 role alimentare+3 role descarcare  Cilindru cu 2 termostate – unul pentru ulei si unul pentru exteriorul cilindrului  Control digital, Viteza ajustabila controlabila electronic IMPRIMANTĂ TIP 1  Mod de functionare: Imprimare directa din rola respectiv imprimare directa pe materiale predefinite, deja debitate  imprimanta de 3,2 metri cu masa de imprimare fata spate  viteza de imprimare pana la 44 m2 / ora in modul de interior respectiv pana la 82 m2 / ora in modul de productie outdoor  rezolutie de 1200 dpi  5 capete de printare cu picaturi de dimensiuni variabile de la 4 picolitri - CMYK+W  Sistem uscare UV LED cu sistem racire „air cooler”  posibilitate de a inalta capetele de printare pana la 50 mm  Sistem anticoliziune care protejeaza capetele de printare  Dispozitiv integrat pentru eliminarea energiei statice  Sistem automatic linear de masurare in axa Z cu o precizie de 0.1 mm IMPRIMANTĂ TIP 2  imprimanta de 1,6 metri tip roll-to-roll  Lățime imprimare 1600 mm  Min 1200 dpi  cerneală sublimare, capacitate cartuse de 3 L  8 capete de printare thermo sublimare (CMYK+CMYK)  viteza de imprimare pana la 22 m2 / ora in modul High Quality respectiv pana la 110 m2 / ora in modul max de productie  Take- up material inclus În cazul în care, în întreaga documentaţie de atribuire, au fost menţionate specificaţii tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face menţiunea “sau echivalent”. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare doar în situația în care fiecare potențial ofertant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice obligatorii. În această situație departajarea se va realiza prin analiza ofertelor din punct de vedere tehnic în ordinea prorităților mai sus amintite. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la:  Livrare  Montaj  Punere în funcțiune  Recepție  Standarde de calitate,  Service  Garanții  Posibilitatea de acordare a unui avans Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare/servicii/lucrari, sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens'.