Descriere lot procedura

Se doreste achizitionarea echipamentului Excavator - 1 buc. Valoare estimatăcontract (fără TVA): 785.630,00 lei fara TVA Durata contractului Durata contractului este de 5 luni de la semnarea acestuia. Locul de livrare: Municipiul Craiova, STR.IMPARATUL TRAIAN NR.199, Jud. Dolj. Termenul de livrare: Termenul de livrare al echipamentelor este de maxim 4 luni de la semnarea contractului. Modalitati de plata Plata se va efectua, dupa cum urmeaza: –100% din valoarea contractului dupa livrarea si punerea in functiune a echipamentului. Plata se va efectua prin intermediul mecanismului decontarii cererilor de plata asa cum este reglementat de OUG 40/2015 si OUG 41/2016. Termenul de plata al facturii va fi de maxim 60 de zile de la data depunerii dosarului cererii de plata de catre achizitor la OI ADR. Plata se va efectua exclusiv prin transfer bancar. Furnizorul va emite factura fiscala cu mentionarea obligatoriu a denumirii echipamentelor, modelului si marcii acestora, precum si a numarului si datei contractului in baza caruia se emite factura. Garanția solicitata: minim 12 luni de la punerea în funcțiune. Asigurarea pieselor de schimb si a service-ului pe perioada de garantie Termen de interventie in caz de defectiune: maxim 5 zile lucratoare de la notificarea de catre achizitor a defectiunii Data limită de depunere a ofertei 18.12.2020, ora 12:00 Ofertantul poate solicita clarificari cu conditia respectarii datei limita inscrisa mai jos. Clarificarile vor fi inaintate Societatii Contractante in forma scrisa (e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau se pot depune personal la sediul social) semnate de catre ofertant. Date limita de primire a solicitarilor de clarificari 14.12.2020, ora 16.00 Data limita de raspuns la solicitarile primite este 15.12.2020. Raspunsul la solicitari se va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro.