Descriere lot procedura

1. SISTEM INFORMATIC DEDICAT compus din: 1.1SOFTWARE "Solutie de gestionare pentru centru de cost" 1.2.HARDWARE 6 BUC LAPTOP -minim: i7, 15.6”, 16GB RAM , 512 Gb HDD, LICENTA OPERARE 1. 1. DESCRIERE SOFTWARE 1.Un sistem integrat, unitar în cadrul căruia sunt tratate toate domeniile din comerţ, gestiune, resurse-umane şi producţie. Permite urmărirea online a lichidităţilor, a stocurilor, a comenzilor şi a facturilor într-un sistem unitar (abordare globală a informaţiei la nivelul unităţii, bază de date unică şi prelucrare unică a documentelor primare). 2.Prin utilizarea sistemului devine mai eficientă funcţionarea societăţii, creşte productivitatea şi se vor optimiza stocurile, vor fi susţinute deciziile referitoare la cumpărări si vânzări, respectiv organizarea societăţii pe bugete. 3.Va dispune de componenta RIA (Rich Internet Application) care integrează toată capacitatea soluțiilor de tip desktop într-un browser web, reușind astfel să aducă informația oriunde există conexiune Internet. Nu necesită instalare pe calculatoarele-client, reducând considerabil costurile de implementare a soluției. 4.Situaţiile şi rapoartele obţinute din sistem pot fi modificate şi personalizate în funcţie de necesităţile constatate. Modalitatea de vizualizare a situațiilor finale (rapoarte) este Web, dar există și posibilitatea de conversie automată a lor către formate diverse (Excel, PDF, GIF, etc.) 5.Integrarea cu alte produse cum ar fi Microsoft Excel pentru analizarea multidimensională a situaţiilor într-un format pivotant 6.Sistem cu un grad ridicat de configurabilitate și scalabilitate, raportându-se întotdeauna la specificul activității și permițând cu ușurință întreţinerea şi dezvoltarea rapidă, chiar și ulterior, a unor rapoarte sau module noi specifice nevoilor; sistemul este independent de device de lucru; 7.Va dispune de un subsistem de alocare a drepturilor de utilizare şi securitate cu ajutorul căruia se pot defini diverse nivele de acces la modulele şi funcţiile sistemului. De asemenea pot fi consultate modificările efectuate asupra bazei de date cu posibilitatea de a vedea utilizatorul ce a efectuat adăugări / modificări sau ştergeri asupra bazei de date, precum şi data şi ora la care s-au efectuat aceste modificări. 8.Obţinerea automată a raportărilor contabile şi financiare necesare, conforme cu legislaţia internă, precum şi sprijinirea cerinţelor ISO, personalizarea şi urmărirea proceselor şi a schimbărilor la faţa locului. 9.Stabilitatea bazei de date unice dată de utilizarea unui puternic motor de baze de date – SQL SERVER, acesta permițând lucrul cu baze de date foarte mari; Descrierea sistemului informatic: Componenta de Contabilitate: -Plan general de conturi, solduri și rulaje pe orice perioadă -Operare documente și înregistrări contabile în lei și/sau valută (la cursul din data operației), pe centre de cost și comenzi -Balanțe analitice și sintetice -Registru jurnal de operații Componenta de Financiar-Terți: -Operare documente financiare - operarea facturilor primite sau emise, Plăți/încasări de facturi (cu posibilitate de repartizare automată a sumelor achitate pe facturi), chitanțe, deconturi diverse, compensări facturi -Registru de Casa/Banca, Registru de Plăți/încasări -Rapoarte pe parteneri detaliate pe documente sau centralizate pe facturi la zi, pe o perioadă sau la o dată calendaristică, în valută pe diferite criterii -Jurnale TVA, declarații 300, 390 și 394 Componenta de Decontări cu salariații: -Operare documente de acordare avansuri pe salariați, în lei și valută, cu posibilitatea restituirii Componenta de Materii prime/Materiale: -Gestionare informațiilor din Nomenclator aferente materiilor prime, materialelor şi ambalajelor, opţional pe proprietăţi şi serii, cu posibilitate de grupare pe nivele -Operare documente de intrare/ieşire (recepţii cu aviz sau factură, consumuri, transferuri, alte intrări/ieşiri aferente reglării stocurilor) -Operare recepţii în baza declaraţiilor vamale de import (DVI) cu repartizarea taxelor vamale în preţul de stoc şi repartizarea facturilor de prestări asociate recepţiilor în preţul de stoc -Rapoarte de stocuri detaliate sau centralizate dupa diverse criterii -Rapoarte de mișcări aferente stocurilor, inclusiv Top vânzări/cumpărări Componenta de Mărfuri: -Gestionare de mărfuri in gestiuni de tip cantitativ (în preţ furnizor sau cu amănuntul) sau în gestiuni valorice -Operare documente de intrare/ieşire (recepţii cu aviz sau factură, transferuri, alte intrări/ieşiri aferente reglării stocurilor) -Operare recepţii în baza declaraţiilor vamale de import (DVI) cu repartizarea taxelor vamale în preţul de stoc şi repartizarea facturilor de prestări asociate recepţiilor în preţul de stoc -Modificări de preţuri pentru gestiunile în preţ cu amănuntul -Descărcare global-valorică -Rapoarte de stocuri detaliate sau centralizate dupa diverse criterii -Rapoarte de mișcări aferente stocurilor, inclusiv Top vânzări/cumpărări -Rapoarte comparative de inventar -Raport valoric de gestiune Componenta de Servicii: -Operare documente de servicii pentru furnizori/clienţi -Rapoarte de servicii pe diverse perioade (zi, lună) -Decontarea serviciilor pe elemente de costuri Componenta de Obiecte de inventar: -Gestionare obiecte de inventar în depozit sau în folosinţă (pe salariaţi, pe gestiuni sau pe locuri de muncă) -Operare documente primare (recepţii, transferuri, dare în folosinţă, predare între salariaţi, casări, alte intrări) Componenta de Personal: -Datele personale ale salariaţilor, deduceri, persoane în întreținere -Operare manuală pontaj zilnic, periodic, lunar pe mai multe locuri de muncă şi cu mai multe tipuri de salarizare în cursul aceleiaşi luni -Generarea automată a pontajului şi prelucrarea excepţiilor -Calcul salarii cu posibilitate de definire proceduri configurabile la calcul de avans, acord, lichidare, generare note contabile -Generarea declarației unice 112, a Registrului Electronic de salariaţi și a declarației 205 -Generarea ordinelor de plata/foi de vărsământ aferente contribuţiilor din salarii -Posibilitatea de trimitere a fluturasilor pe email/SMS -Generarea de adeverinte configurabile (formular sql cu formular xml) Componenta de Resurse Umane: -Definire obiective unitate și evaluare salariați în baza obiectivelor stabilite -Atribuire competențe pe funcții Componenta de Avans: -Parametrizarea calculului de avans -Date de avans excepție -Calcul avans automat sau prin excepție Componenta de Salarii în regie include următoarele: -Calculul salariilor în regie pe baza pontajului -Ore suplimentare, ore de noapte -State de plată, liste de plată şi fluturaşi Componenta de Salarii în acord: -Operare realizări în acord pe locuri de muncă, comenzi şi operaţii cu preluarea manoperei în costuri -State de plată, liste de plată şi fluturaşi -Centralizatoare de manoperă pe locuri de muncă, comenzi și operații Componenta de Concedii: -Calcul concedii de odihnă cu posibilitatea definirii bazei de calcul a concediului de odihnă -Calcul concedii de odihnă cu evidenţierea perioadei și a tipului (efectuat/neefectuat, aferent anului anterior/curent), precum şi preluarea în calculul de lichidare -Date concedii medicale, pe tipuri de diagnostic, zile calendaristice şi lucrătoare, concedii în continuare -Situaţii şi istoric concedii de odihnă și medicale Componenta de Rețineri: -Beneficiari reţineri pe tipuri prestabilite și personalizarea calculului de garanții materiale Componenta de Evidența mijloacelor fixe: -Operare documente primare de mişcări (intrări, ieşiri, modificări, intrare/ieșire în/din conservare, transferuri) -Contare automată de documente primare si generarea automată de înregistrări contabile, inclusiv privind amortizarea -Calcul de amortizare folosind metodele: liniară, accelerată, degresivă -Posibilitatea de operare facturi proforme cu transformarea lor în facturi definitive Componenta Activități Mijloace de muncă: -Actualizarea/consultarea listei mașinilor (mijloace de transport, utilaje, instalații, echipamente) proprii sau închiriate -Asocierea unui centru de cost (comandă auxiliară) pentru fiecare mașină astfel încat să poată fi colectate cheltuieli directe și să poată fi decontat costul cu o masină pe beneficiarul activității -Parametri tehnici de funcţionare (regim de lucru, consumuri energetice, verificări necesare, deservire) -Generarea automată a decontărilor cu evidenţierea costurilor pe centre de profit -Rapoarte finale specifice Componenta Mentenanță Autovehicule și Utilaje: -Generare automată de avize/facturi -Situații comparative de consum normat și efectiv pe diverse criterii de grupare și filtrare -Rapoarte de urmărire activitate, decontare și realizare manoperă Componenta Mobile Tracking Engineering Reports: -Funcționarea pe dispozitive mobile (smartphone/tabletă) care au sistemul de operare Android sau IOS -Consultarea activității zilnice de la punctele de lucru - comenzilor deschise, cu detaliere a informațiilor la orice nivel -Preluare detalii de lucru folosind fișiere predefinite pentru activitate de tip subantreprenoriat și/sau antreprenor general la nivel de articole de calculație, respectiv obiecte/devize cu resurse Acces în format PDF la toate rapoartele -Filtrarea rapoartelor după toate criteriile existente -Pontajul pe comenzi active folosind meniu specific dedicat activitatii de pe santier cu generare pontaje modificabile, cumulate, pentru venituri brute certe; Gestionarea producţiei neterminate/servicii în curs -Analiza costurilor directe şi indirecte ca activitate de bază pe companie; -Alocarea activității desfășurate și cea în curs de realizare cu urmărirea financiară a tuturor cheltuielilor efective fățe de cele planificate; -Calculația costurilor pentru servicii în curs de exececuție funcție de costurile reale; Componenta Calcul Costuri: -Colectarea costurilor directe pe comenzi şi a costurilor indirecte; decontări auxiliare (transport, servicii) -Încadrarea şi repartizarea cheltuielilor pe elemente de cost -Calculul costurilor pe comenzi auxiliare şi pe comenzi de bază -Calculul costurilor pe flux de fabricaţie, respectiv calculul şi completarea preţului (costului) pentru semifabricate -Componenta Raportări -Definire anexe de Bilanţ şi alte rapoarte similare prin utilizarea notiunilor: categorii de indicatori, indicatori, elemente de indicatori -Editarea de rapoarte similare formularisticii generale (bilant, anexe de bilant) sau specifice unitatii (urmarire buget, analiza cash-flow, analiza profitabilitate, vanzari, etc.) -Predefinire (populare) categorii de indicatori uzuale Componenta Supervizare: -Definirea utilizatorilor şi a drepturilor de acces în aplicaţii -Întreţinerea bazei de date (salvare pe suport extern) -Monitorizare modificari asupra bazei de date Software-ul va fi configurat pentru a putea fi utilizat si de persoane cu dizabilitati