Descriere lot procedura

Achiziție Materiale consumabile educationale – birotica/papetarie conform specificațiilor tehnice atașate. Achizitor: FUNDAȚIA WORLD VISION. Proiect: Alege Școala, POCU/74/6/18/106976. Adresa unde se primesc ofertele: Iași, B-dul. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 5, bl. A1-2, sc. B, et. 1, ap. 2, jud. Iași. Termen limită de depunere a ofertelor: 09.12.2020, ora 13. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 09.12.2020, ora 13.15, la sediul din Iași, B-dul. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 5, bl. A1-2, sc. B, et. 1, ap. 2, jud. Iași. Persoana de contact: Irina Onica, Telefon: 0743.344.134, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Produsele vor fi noi și nefolosite. Transportul si ambalarea produselor achizitionate se vor face gratuit de catre furnizor, în următoarele locații: • Școala Gimnazială "Spiru Haret”, Medgidia, jud. Constanța; • Școala Gimnazială Maica Domnului, comuna Roșiori, jud. Ialomița; • Școala Gimnazială Rădulești, comuna Rădulești, jud. Ialomița; • Școala Primară Dragoești, comuna Dragoești, jud. Ialomița; • Centrul Școlar de Educație Incluzivă, Vălenii de Munte, jud. Prahova; • Școala Gimnazială "Barbu Catargiu", comuna Maia; • Școala gimnazială Malu Roșu, sat Malu-Roșu, comuna Armășești. Împărțirea exactă între școli se va comunica ofertantului declarat câștigător la semnarea contractului. Termenul de livrare este de maxim 20 zile de la semnarea contractului. Plata se va face prin mecanismul cererilor de plată. In ofertare se va tine cont de valorea estimata. Orice oferta trebuie sa priveasca toate produsele solicitate; in caz contrar, oferta va fi respinsa. Depășirea valorii estimate conduce la respingerea ofertei. Procedura aplicata: Procedura competitivă – conform Ordinului MFE nr. 1284/2016. Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut pentru produse conforme integral.