Descriere lot procedura

Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Buldoexcavator tip 1 – 1 buc. 2. Buldoexcavator tip 2 – 1 buc. Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Str. Traian, nr. 27h, Municipiul Alba Iulia, județul Alba, România Tipul și durata contractului: • contract de furnizare; • durata contractului: 5 luni Perioada de garanție: minim 36 luni. Termenul de livrare: 60 de zile de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare. Valoarea estimată a contractului: 815,154.14 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate (preț unitar): 1. Buldoexcavator tip 1 – 364,455.39 lei + TVA 2. Buldoexcavator tip 2 – 450,698.75 lei + TVA Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Sat Bratca, nr. 138/A, Bratca, jud. Bihor, cod postal 417080, România Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului/echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se vor stabili la momentul încheierii contractului de furnizare. Se acceptă facturi de avans. Se va menționa în cadrul ofertei dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016. c. Termenul de livrare a echipamentelor. d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Alte informații pe care le considerați relevante. Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Popa Vlad-Liviu, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 17.11.2020.