Descriere lot procedura

1.Informatii despre beneficiar: - Denumire unități contractante: S.C. COMES SA - Cod fiscal: 2662292; - Numar de înregistrare la Registrul Comerțului: J27/27/1991; - Adresa sediu social: sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; - Telefon: 0233/281568; Fax: 0233/281833 - Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finantare: finanțarea investiției se face prin Programul Operational Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară 1 ,,Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A1 –Sprijin financiar cu valoare cuprinsa intre 1.065.000-6.375.000 lei acordat pentru investitiib pentru intreprinderi mici si mijlocii”, nr. Contract de finanțare: 3M/500.065/2/28.02.2014 2. Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare utilaje, echipamente,instalatii diverse : - INSTALATIE DE SABLARE – 1 BUC b. sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; 3. Tip și durata contract: a. Contract de furnizare; b.Termen de livrare de maxim 5 luni de la semnarea contractului si emiterea ordinului de incepere furnizare. 4. Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 10 iunie 2014, ora 12.00 - deschiderea ofertelor: 10 iunie 2014 , ora 13.30, la punctul de lucru a societatii contractante din loc.SĂVINEȘTI, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - desfășurarea procedurii de achiziție și elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei câștigătoare: - semnarea contractului de furnizare: 5. Elaborarea ofertei: - se prezintă 3 exemplare astfel:  un original înregistrată, datată, semnată și ștampilată și 2 copii, marcate corespunzator; - oferta se prezintă în limba română - oferta trebuie să fie depusă în plic sigilat personal sau prin curierat/poștă care să fie înregistrată la destinatar până la termenul de depunere a ofertelor. a) Plicul va conține: - Adresa Beneficiarului: Localitatea Săvinești, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - Va purta inscripția: ”A nu se deschide înainte de 10 iunie 2014, ora 13.30” b) Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate a acesteia: 90 de zile; - Moneda folosită la întocmirea ofertei este LEI. - Pretul ofertei nu poate fi ajustat; - Documentele ofertei; - Oferta tehnic a cat si oferta financiara, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Specificatii tehnice ; - Documente de inregistrare ofertant care insoțesc oferta. c)Documente de inregistrare ofertant care însoțesc oferta: c.1) Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formular 1 c.2) Declaratie pe propria raspundere – Se va completa Formular 2. c.3)Declaratie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.14 din OUG 66/2011 – cerinta obligatorie - Se va completa Formular 3 c.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedură - Se va completa Formular 4 c.5) Certificat constatator emis de O.N.R.C. Din informațiile prezentate in aceasta, trebuie sa rezulte ca ofertantul are în obiectul de activitate principal sau secundar, unul din următoarele coduri CAEN: - 4660 - Comert cu ridicata al altor masini, echipamente si furnituri - 4669 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente. c.6) Se va completa și prezenta Formular 5 – Informatii generale. c.7) Se va completa și prezenta Formular 6 – Declarație privind lista principalelor livrări de produse similare din ultimii 3 ani. c.8) Se va completa si prezenta Formular 7 – Sănătate și protecția muncii. c.9) Certificat de atestare fiscală privind debitele restante la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat , in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6. Criteriul de atribuire Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Criteriile sunt : 1.pret oferta – pondere 60 pct 2. termen de livrare si punere in functiune –pondere 40 pct Punctajtotal = Punctaj pret oferta+ Punctaj termen livrare si punere in functiune Grila de evaluare –maxim 100 puncte. 7. Valoarea estimată: 67.005,90 lei fără TVA. Alte informații importante: Pentru informții suplimentare sau clarificări vă puteți adresa la numarul de telefon/fax: 0233/281,568 sau la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 3.