Descriere lot procedura

Lot 4 cuprinde: 4.1 Curs Thomas 8 ore, 1 zi 14 participanti/ 1 sesiune Scopul dobândirea de competente specifice in utilizarea evaluarilor comportamentale la nivel de companie, prin utilizarea unei platforme existente in organizatie si acordarea de sprijin managerilor in acordarea de feedback si utilizarea informatiei pentru o mai buna conducere a oamenilor. Asigurarea suportului managerilor in activitatea remote cu membrii echipelor lor. Obiective de invatare: intelegerea celor patru factori care stau la baza comportamentului in munca, intelegerea comportamentelor Masca, Presiune si Imagine de sine, cunoasterea elementelor motivatoare, a temerilor si a valorilor pentru echipa, invatarea utilizarii rapoartelor specifice in functie de proiectele aflate in derulare, feedback individual pe baza profilelor comportametale, utilizarea raportului Managementul angajatilor Remote, utilizarea patformei conform cerintelor organizatiei. 4.2 Curs de coaching si mentoring 24 ore, 3 zile 6 participanti / 1 sesiune Scop: formarea la nivel de manageri a unei culturi de coaching si mentoring ca perocupare constanta in activitatea de conducere. Exersarea deprinderii de a fi coach sau mentor, in functie de nevoia angajatului. Obiective de invatare: deprinderea de a fi lider-coach in activitatea curenta, folosirea tehnicii Intreaba in loc de Spune pentru dezvoltarea membrilor echipei, insusirea elementelor de coaching bazat pe comportamente, intelgerea diferentei dintre coaching si mentoring, deprinderea de a asculta activ, intelegerea relatiei dintre managerul-coach si coachee, capacitatea de a transfera notiunile teoretice in practica de zi cu zi ca lider al unei echipe, capacitatea de a alege intre coaching si mentorat in functie de nevoia angajatului. 4.3 Formare licenta Thomas 16 ore, 2 zile 3 participanti / 1 sesiune Scop: formarea de experti in evaluarea comportamentala bazata pe DISC in cadrul departamentului de resurse umane Obiective de invatare: Deprinderea de a aplica correct analizele Thomas, interpretarea obiectiva a rezultatelor, acordarea corecta a feedbackului, utilizarea corecta a platformei existente in companie