Descriere lot procedura

30 ore, 4 zile 7 participanti/ 1 sesiune Scopul: este de a dezvolta o intelegere ampla asupra factorilor cheie in succesul unei companii si a elementelor cheie din managementul strategic obtinand la final un certificat acreditat ANC Obiectivele sunt: cresterea abilitatilor strategice in vederea dezvoltarii gandirii intraprenoriale, pe parcursul cursului cursantii vor trebui sa realizeze si sa implementeze o strategie prin care sa câstige clienti noi, sa preia leadershipul pietei, sa inoveze, sa restructureze activitatea, unde este nevoie si sa imbunatateasca semnificativ profitabilitatea companiei. Astfel este de dorit ca participantii sa poata experimenta, intr-un cadru definit, toate strategiile de dezvoltare a unei companii pe mai multe piete, cu mai multe produse si servicii. Ulterior este important ca modulul sa abordeze modele de afaceri inovative si de succes intr-o sesiune dinamica si interactiva. Obiectivul final este de a aplica in cadrul companiei tot ce au invatat in timpul cursului.