Tipul contractului 1 furnizare
0 servicii
Obiectul contractului de furnizare Bunuri
1. Dispozitiv reglare directie
2. Dispozitiv pentru servisare sistem
3. Dispozitiv fixare
4. Dispozitiv de ajustare
5. Dispozitiv reglare Dotari suplimentare
6 Echipament de ajustare
7. Reflector oglinda A
8. Set de cabluri pentru testare
9. Suport motor
10. Kit scule speciale
11. Oscilator
12. Coroana pt. Montare
13. Dispozitiv reglare
14 Dispozitiv reglare
15. Scula refacere filete
16. Termometru de la -30 la 400˚C
17. Cric care merge pe fundul canalului, actionare pneumo-hidraulica + manuala
18. Suport cutie de viteze
19. Sistem de 6 coloane mobile pentru ridicarea camioanelor si autobuzelor cu cu versiunea cu prindere reglabila a rotii
20. Cric traversa 3000 kg
21 Echipament autonom pentru pornire motor cu acumulator incorporate
22 Presa pivoti 75 tone echipata cu bolturi si accesorii
23 Presa hidraulica, pompa hidraulica cu 2 viteze 100 tone
24 Sistem aer comprimat dotat cu role casetate de furtun
25. Set cricuri (vinciuri) cu actionare manuala pentru ridicare cabine
26. Banc de lucru, sarcina admisa 1000 kg
27 Sistem alimentare ulei
28 Masina pentru montat/demontat anvelope autoturisme
2. Masina de echilibrat roti autoturisme,autoutilitare cu monitor touchscreen
Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului):
• Municipiul Slatina, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 29 A, Judetul Olt
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului: 2 luni, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare.
Termenul de livrare: • 2 luni, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare
Valoarea estimată a contractului: 672,172.35 RON + TVA, din care
Defalcarea valorii estimate:
1. Dispozitiv reglare directive- 39500 lei + TVA
2. Dispozitiv pentru servisare system 35400 lei + TVA
3. Dispozitiv fixare 13 370.99 lei + TVA
4. Dispozitiv de ajustare 8 377.01 lei + TVA
5. Dispozitiv reglare Dotari suplimentare 6 573.44 lei + TVA
6 Echipament de ajustare 6 121.66 lei + TVA
7. Reflector oglinda A 4 752.34 lei + TVA
8. Set de cabluri pentru testare 4 161.66 lei + TVA
9. Suport motor 4 000.55 lei + TVA
10. Kit scule speciale 49 791.02 lei + TVA
11. Oscilator 2 901.98 lei + TVA
12. Coroana pt. Montare 20 792.33 lei + TVA
13. Dispozitiv reglare 17 359.17 lei + TVA
14 Dispozitiv reglare 18 568.03 lei + TVA
15. Scula refacere filete 11 218.18 lei + TVA
16. Termometru de la -50 la 400˚C 4 182.64 lei + TVA
17. Cric care merge pe fundul canalului, actionare pneumo-hidraulica + manuala- 92 301.77 lei + TVA
18. Suport cutie de viteze 4 561.63 lei + TVA
19. Sistem de 6 coloane mobile pentru ridicarea camioanelor si autobuzelor cu cu versiunea cu prindere reglabila a rotii 138 512.06 lei + TVA
20. Cric traversa 3000 kg 7 365.14 lei + TVA
21 Echipament autonom pentru pornire motor cu acumulator incorporate 7 118.05 lei + TVA
22 Presa pivoti 75 tone echipata cu bolturi si accesorii 25 611.66 lei + TVA
23 Presa hidraulica, pompa hidraulica cu 2 viteze 100 tone 22 546.82 lei + TVA
24 Sistem aer comprimat dotat cu role casetate de furtun 18 911.77 lei + TVA
25. Set cricuri (vinciuri) cu actionare manuala pentru ridicare cabine 18 769.22 lei + TVA
26. Banc de lucru, sarcina admisa 1000 kg 10 453.74 lei + TVA
27. Sistem alimentare ulei 21 810.30 lei+ TVA
28. Masina pentru montat/demontat anvelope autoturisme 29 603.09 lei + TVA
29. Masina de echilibrat roti autoturisme,autoutilitare cu monitor touchscreen 27 536.10 lei + TVA
Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da
1 Nu
Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da
1 Nu
Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț:
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II.
Detalii despre evaluarea ofertelor:
Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț:
- Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei
- Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate)
- Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări.
Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 03.11.2020 ora 12:00
Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV.
Ofertele se depun/ se transmit prin email, poştă, curierat sau personal la: Municipiul Slatina, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 29 A, Judetul Olt
Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și
oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă.
În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție
b. Condiții de plată :Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016
c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor
d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă).
e. Alte informații pe care le considerați relevante.
Data deschiderii ofertelor:
03.11.2020 ora 14:00
Limba de redactare a ofertei: română
Moneda folosită: Ron sau euro
Curs valutar utilizat: 4.8442
Ofertele alternative: Sunt interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Buzatu Gheorghita, tel : 0724398767, email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
pana la data de 29.10.2020