Descriere lot procedura

Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri 1. Dispozitiv universal de masurare 2. Dispozitiv de ajustare 3. Kit reparare cablaj 4. Dispozitiv de ajustare 5. Placa de calibrare 6. Dispozitiv de fixare 7. Instrument de flansare 8. Dispozitiv pentru testare presiunii de compresie 9. Instrument de flansare 10 Dispozitiv de deblocare 11. Kit repatie 12. Cutie tehnica de masurare 13. Computer de service 14. Interfata de diagnosticare 15 Echipament masurare cart 16 Set de scule pentru montare 17 Aparat aerisire 18 Aparat de masura pentru tensionarea curelei 19 Dispozitiv verificare 20 Cablu verificare 21 Dispozitiv de verificare 22 Extractor ansamblu 23 Dispozitiv de ridicare 24 Kit scule speciale 25. Aparat de masura- 26. Cheie pt. piulita crenelata Ansamblu Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Municipiul Slatina, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 29 A, Judetul Olt Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 3 luni, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare. Termenul de livrare: • 3 luni, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare Valoarea estimată a contractului: 227175.79 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: 1. Dispozitiv universal de masurare 17 881.69 lei +TVA- 1 buc 2. Dispozitiv de ajustare 11 813.73 lei+ TVA- 1 buc 3. Kit reparare cablaj - 9 182.49 lei+ TVA 4. Dispozitiv de ajustare 9 182.49 lei+ TVA 5. Placa de calibrare 4 698.64 lei+ TVA 6. Dispozitiv de fixare 4 040.83 lei+ TVA 7. Instrument de flansare 3 463.57 lei +TVA 8. Dispozitiv pentru testare presiunii de compresie 3 436.72 lei+ TVA 9. Instrument de flansare 3 409.87 lei + TVA 10 Dispozitiv de deblocare 3 089.27 lei + TVA 11. Kit repatie 3 732.07 lei+ TVa 12. Cutie tehnica de masurare 22 338.68 lei+ TVA 13. Computer de service 12 082.22 lei + TVA 14. Interfata de diagnosticare 4 215.35 lei +TVA 15 Echipament masurare cart 4 967.13 lei +TVA 16 Set de scule pentru montare 9 719.20 lei + TVA 17 Aparat aerisire 9 477.43 lei +TVA 18 Aparat de masura pentru tensionarea curelei 5 077.20 lei+ TVA 19 Dispozitiv verificare 15 376.65 lei +TVA 20 Cablu verificare 10 347.81 lei+ TVA 21 Dispozitiv de verificare 9 284.02 lei+TVA 22 Extractor ansamblu 7 204.78 lei+ TVA 23 Dispozitiv de ridicare 4 642.00 lei+ TVA 24 Kit scule speciale- 30 219.19 lei 25. Aparat de masura- 4 472.77 lei+ TVA 26. Cheie pt. piulita crenelata Ansamblu- 3 819.99 lei+TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 27.10.2020 ora 17:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin email, poştă, curierat sau personal la: Municipiul Slatina, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 29 A, Judetul Olt Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată :Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016 c. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). e. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 28.10.2020 ora 09:00 Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: Ron sau euro Curs valutar utilizat: 4.8442 Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Buzatu Gheorghita, tel : 0724398767, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.