Descriere lot procedura

Anunt procedura achizitie Miniincarcator – 1 buc. Beneficiarul: VISION ECODESIGN SRL, cu sediul social in Comuna Branesti, Sat Branesti, Str. Intrarea TRIFOIULUI nr. 2, judetul Ilfov, România. Mijloace de comunicare: e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel. 0722627851. Tipul achizitiei: Furnizare utilaj in cadrul proiectului „Diversificarea activitatii societatii VISION ECODESIGN SRL prin achizitionarea de utilaje de ultima generatie” finantat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri / Apelul de proiecte 2.1.A - Microîntreprinderi, contract de finantare nr. 6011/14.09.2020; Cod SMIS proiect: 131134. Utilajul achizitionat va fi: Miniincarcator – valoare estimata 158.000,00 lei fara TVA. Valoarea totala estimata a contractului de furnizare: 158.000,00 lei, fara TVA. Pretul ofertei exprimat in lei sau euro va fi ferm si nu se va ajusta. Atribuirea contractului de furnizare prin prezenta procedura este conditionata de livrarea utilajului care face obiectul prezentei proceduri. Termenul de livrare a utilajului este de maxim 60 de zile de la semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 31.12.2020. Locul de livrare: la punctul de lucru VISION ECODESIGN SRL din Municipiul Alba Iulia, strada ROJOMAL, FN, jud. Alba. Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2020, ora 12:00. Locul de depunere a ofertelor: SC VISION ECODESIGN SRL - Comuna Branesti, Sat Branesti, Str. Intrarea TRIFOIULUI nr. 2, judetul Ilfov, România. Procedura de achizitie aplicata contractului de furnizare: procedura competitiva aplicabila solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene, Anexa la Ordinul nr. 1284/2016. In cadrul Documentului "Specificatii tehnice" se regasesc toate informatiile necesare elaborarii ofertei in vederea participarii la aceasta procedura de achizitie. Date de contact: Persoana de contact: Ionut Valentin GHEORGHE – Reprezentant legal beneficiar, Tel.: 0722627851, Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .