Descriere lot procedura

SC SILVANI SRL CUI: 5305383 Adresa: Localitatea Constanţa, Str. Chiliei, nr. 14, Jud. Constanța Telefon: 0241-551021 Fax: 0241-550077 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje Miniîncărcător- 2 bucăţi, Buldoexcavator - 2 bucăţi și Autobasculantă- 2 bucăți Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea a) „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile” Proiect: „Creşterea competitivităţii societăţii SILVANI SRL prin achiziţia de utilaje pentru construcţii” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea si punerea in funcţiune a următoarelor utilaje: miniîncărcător- 2 bucăţi, buldoexcavator - 2 bucăţi, autobasculantă- 2 bucăți. Locul principal de livrare: Municipiul Constanta, Str. Celulozei, nr. 11 A, Judeţul Constanta. Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 4 luni • termenul de livrare si punere in funcțiune al utilajelor este de maximum 80 zile de la semnarea contractului de furnizare. Daca se solicita avans de către furnizor, plata avansului se va efectua de către achizitor in termen de maximum 45 zile de la semnarea contractului, numai după primirea scrisorii de garanție bancara de la furnizor. • plata se va efectua in termen de 20 de zile de la emiterea facturii (alta decât factura de avans); factura se va emite la livrarea si punerea in funcţiune a echipamentelor. Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje este de 1.904.815,80 lei fără TVA. Defalcarea preturilor: Miniîncărcător- 2 bucăţi = 482.130,00 lei fără TVA Buldoexcavator - 2 bucăţi = 536.176,80 lei fără TVA Autobasculantă- 2 bucăţi = 886.509,00 lei fără TVA Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare: 1. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Nota: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentele menţionate mai sus. Structura acţionariatului beneficiarului este următoarea: Vlad Mihai - asociat Gheorghe Răzvan Mihai - asociat Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Gheorghe Răzvan Mihai – Preşedinte cu drept de vot 2. Halip Ana- Maria- membru 3. Rotaru Tudor– membru Membru de rezervă: 1. Vlad Mihai– membru Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager proiect: Gheorghe Răzvan Mihai 2. Responsabil financiar: Vlad Mihai 3. Responsabil tehnic – Rotaru Tudor 4. Consilier juridic - Sârbu Mariana 5. Secretar - Halip Ana- Maria Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Manager proiect: Gheorghe Răzvan Mihai 2. Responsabil tehnic - Rotaru Tudor 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 3 Completare Formular nr.2 - Informaţii generale, în original Nota: in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; liderul de asociere va prezenta un Formular centralizator pentru cifra de afaceri a asocierii in ansamblu. Ofertanţii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decât lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei/valuta stabilite de Banca Naţională a tarii in care s-a făcut înregistrarea. Curs BNR valutar mediu lei/euro pt. anii: 2011-1euro= 4,2379 lei 2012-1euro= 4,4560 lei 2013-1euro= 4,4190 lei 4. Experienţa similara Declarație privind lista principalelor livrări de produse în ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula până la data limită de depunere a ofertelor), în original - Formularul nr.3 Se va completa formularul nr. 3 (Declaraţie privind lista principalelor livrări de produse din ultimii 3 ani), conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Pentru anul 2014 transformarea în lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicării anunţului de participare. Declarația privind lista va fi însoţită de cel puţin un certificat/ document care să confirme livrarea produselor similare celor supuse achiziţiei. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele menţionate mai sus. 5. Informaţii privind asocierea/ subcontractarea Mai mulţi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligaţi sa îşi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părţi din contractul de achiziţie pot fi îndeplinite de unul sau mai mulţi subcontractanţi. a) Completare Formular nr. 4 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție b) Completare Formular nr. 5 - Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi c) Completare Formular nr. 6- Declaraţie privind subcontractanții La încheierea contractului, ofertantului câştigător i se va solicita să prezinte, daca este cazul: - contract de asociere - contractele încheiate cu subcontractanţii, în cazul în care părţi din contractul de achiziţie urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulţi subcontractanţi 7. Oferta Oferta va conţine următoarele informaţii: - Preţul, care va fi defalcat, astfel: preţul utilajelor şi preţul de transport, asigurare şi livrare a mărfii - Caracteristicile tehnice ofertate, inclusiv garanţia oferită - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Operatorul economic care va depune oferta trebuie să livreze toate produsele din lot, în caz contrar oferta va fi respinsă. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Ofertele pot fi transmise prin posta sau depuse direct de către ofertant la adresa indicata mai sus, pana la data de 02.06.2014, ora 13.00- însoţite de o scrisoare de înaintare - Formular nr. 7. Oferta va fi depusa într-un exemplar original şi o copie 8. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE • FORMULARE - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 -Formular nr. 1 - Informaţii generale - Formular nr. 2 - Declarație privind lista principalelor livrări de produse în ultimii 3 ani - Formularul nr. 3 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție - Formular nr.4 - Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi - Formular nr.5 - Declaraţie privind subcontractantii- Formular nr. 6 - Scrisoare de înaintare ofertă - Formular nr. 7 - Model contract de furnizare - ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data si ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 02.06.2014 ora 13,00, la sediul social al societăţii: Localitatea Constanţa, Str. Chiliei, nr. 14, Jud. Constanța Data de deschidere a ofertelor este de 02.06.2014, ora 15,00 la sediul social al societăţii: Localitatea Constanţa, Str. Chiliei, nr. 14, Jud. Constanța Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de: 28.05.2014. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 29.05.2014. Eventualele contestaţii se pot depune: - la beneficiarul privat - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza după 3 zile de la notificarea rezultatului. Limba de redactare a ofertei: română. Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducerea autorizata in limba romana. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Nume firmă: SC SILVANI SRL