Descriere lot procedura

Denumirea firmei: SC CURZONIA (ro) SRL Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J08/615/2001 Cod Unic de Inregistrare: RO 13905907 Adresa: Loc. Ghimbav str. Fabricilor, nr. 44, jud. Brasov Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. INVITATIE DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de furnizare masini de tricotat si software specializat PROGRAMUL OPERAŢIONAL SECTORIAL „CREŞTEREA COMPETITIVITĂŢII ECONOMICE” AXA PRIORITARĂ 1 – „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie” DOMENIUL DE INTERVENŢIE 1.1 – „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM” Operatiunea 1.1.1 a2 “Sprijin Financiar cu valoarea cuprinsa intre 1.065.000 – 6.375.000 lei acordat pentru investitii in intreprinderile mici si mijlocii” Proiect: „„CURZONIA (RO) NEW LINE – proiect de crestere a capacitatii de productie a firmei SC CURZONIA RO SRL Brasov””, Tipul contractului: Contract de furnizare bunuri Obiectul contractului de furnizare: • Masina de tricotat,din clasa masinilor compacte cu 3 sisteme de tricotare si posibilitati de realizare a tricoturilor intarsia si vanisate, finete : 10 ace / 1 tol – 9 bucati; • Masina de tricotat din clasa masinilor compacte cu 3 sisteme de tricotare si posibilitati de realizare a tricoturilor intarsia si vanisate, Finete: 12 ace / 1 tol – 7 bucati; • Software: programare masini de tricotat – 2 bucati Valoarea estimata a contractului: 5.667.200,00 lei fara TVA, din care: • Valoare maxima echipamente = 5.446.400,00 Ron, fara TVA • Valoare maxima software = 220.800,00 Ron, fara TVA Specificatiile tehnice pe care trebuie sa le respecte ofertantul si modelul declaratiei pe proprie raspundere a ofertantului sunt prezentate in caietul de sarcini anexat prezentului anunt. Toate echipamentele trebuie sa fie noi, originale, nefolosite, de ultima generatie. Termen maxim (perioada) de livrare a echipamentelor: Pana in 20 octombrie 2014. Adresa de livrare a echipamentelor este la sediul beneficiarului, Loc. Ghimbav str. Fabricilor nr. 44, jud. Brasov, Transportul la punctul de lucru si instalarea vor fi specificate in oferta financiara, separat. Termenul de garantie minim solicitat - 12 luni de la data punerii in functiune a echipamentelor la sediul al societatii contractante si semnarea procesului verbal de predare-primire si de punere in functiune; Se solicita instruirea a 10 angajati in utilizarea echipamentelor si software-ului – pana la data de 10 octombrie 2014. In oferta financiara se vor specifica de asemenea costurile de instruire personal. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitatea tehnica de a furniza activele ofertate. Ofertantul castigator, indiferent de localizare, va avea/ va deschide un cont in lei la o banca din Romania pentru a se putea folosi mecanismului cererilor de plata, in conformitate cu instructiunea AM POS CCE nr 307880 / 2013. Plata catre furnizor aferenta achizitiilor va fi efectuata intr-un cont in RON / Euro deschis de catre furnizor la o banca din Romania. Termenul de plata a facturilor minim 60 zile; Oferta tehnica si financiara va fi insotita de urmatoarele documente: - Copie dupa certificatul constatator de la RC valabil sau echivalent pentru ofertantii straini; - Documente care sa ateste experienta similara : lista contracte de furnizare sau similare, copii dupa procese verbale de receptie, recomandari; - Certificat de conformitate CE / calitate ; - Oferta de garantie / servicii post-garantie ; - Declaratie pe proprie raspundere, conform modelului anexat. Adresa la care se transmit ofertele: Oferta si documentele aferente se vor depune, in plic inchis, prin posta/curierat rapid, la sediul societatii din Loc. Ghimbav str. Fabricilor, nr. 44, jud. Brasov, România, intr-un exemplar original si o copie, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii ofertante + 1 copie cu toate documentele scanate la rezolutia 100 dpi. Data limita de depunere a ofertei: 29.05.2014, ora 12:00. Data limita de solicitare clarificari: 26.05.2014, ora 14.00 Data deschiderii ofertelor : 29.05.2014, ora 12.30, la sediul societatii din Loc. Ghimbav str. Fabricilor, nr. 44, jud. Brasov Reprezentantii / imputernicitii ofertantilor pot participa la procedura de deschidere a ofertelor, in urma prezentarii unei adrese de reprezentare/ imputernicire semnata, stampilata si datata, in care sa fie specificat titlul procedurii de achizitie si numele beneficiarului. Oferta se face in EURO sau LEI, fara TVA. Pentru ofertele in euro, cursul de schimb aplicat este de 1 euro= 4,4170 lei curs BNR din data de 22.05.2014. Ofertantul trebuie sa isi mentina oferta cel putin 90 de zile. Limba de redactare a ofertelor: Română, Engleza. Ofertele depuse intr-o alta limbă decât limba română/engleza vor fi traduse prin grija ofertantului în limba română/engleza şi semnate de către un traducător autorizat. Procedura de atribuire aplicata: Achiziţia se face prin Procedură simplificată conform Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr.1120/ 2013. Criteriul de selectie: oferta cea mai competitiva din punct de vedere tehnico economic respectând principiile enuntate in Ordinul 1120 /2013 (principiul transparentei, principiul economicitatii, principiul eficientei, principiul eficacitatii) Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana de contact: Ciolacu Luminita Functia: Administrator Telefon: 0268 258154 Fax: 0268 258149 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.