Descriere lot procedura

Obiectul contractului: echipamente TIC si licente software - Laptop - 13 buc. - Sistem desktop - 18 buc. - Server – 1 buc. - Led TV (display) – 1 buc. - Sistem de operare – 48 buc. - Suita office sau echivalent – 48 buc. - Solutie securitate – 48 buc. Locatiile de implementare ale contractului de finantare sunt urmatoarele: • Municipiul Ramnicu Valcea, B-dul Tineretului, nr.1, bl. A12, sc. C, parter, cod postal 240058, Judetul Valcea; • Loc. Scornicesti, oras Scornicesti, Bulevardul Muncii, parter, bloc 52, Judetul Olt; • Municipiul Ploiesti, str. Unirii, nr.6, cod postal 100037, Judetul Prahova; • Orasul Bals, str. Nicolae Balcescu, nr.154, parter, cod postal 235100, Judetul Olt; • Municipiul Petrosani, str.1 Decembrie, nr.92, cod postal 332024, Judetul Hunedoara; • Municipiul Sibiu, P-ta Unirii, nr.4, cod postal 550160, Judetul Sibiu; • Orasul Horezu, str. Tudor Vladmirescu, nr.1, bl. N2, parter, cod postal 245800, Judetul Valcea; • Municipiul Targu Jiu, str. Unirii, bl.6, parter, cod postal 210190, Judetul Gorj. Valoarea estimata a achizitie fara TVA este de 133.635,00 lei, fiind compusa din: - Laptop - 13 buc. – 33.839,00 lei - Sistem desktop - 18 buc. – 23.418,00 lei - Server – 1 buc. – 7.375,00 lei - Led TV (display) – 1 buc. – 6.507,00 lei - Sistem de operare – 48 buc. – 35.424,00 lei - Suita office sau echivalent – 48 buc. – 20.832,00 lei - Solutie securitate – 48 buc. – 6.240,00 lei Toate preţurile vor fi exprimate in lei, fara TVA. Preturile ofertei nu pot depasi valorile estimate, fara TVA. Conditia de livrare acceptata: Ex-Works (Incoterms 2000) – cu mentiunea ca toate produsele se vor livra simultan, nu este acceptata livrarea in transe. Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico – economic. Grila de evaluare si algoritmul de calcul se gasesc in documentatia de atribuire. Daca in urma aplicarii grilei de evaluare, pentru atribuirea contractului de furnizare, pe locul I in clasament, rezulta un punctaj egal pentru doi sau mai multi operatori economici, se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai mic. Ofertantul va respecta indicatiile prevazute in cadrul Documentatiei de atribuire atasata acestui anunt de achizitie, in special cu privire la completarea corecta a formularelor solicitate si prezentarea documentelor de calificare si selectie. Data si ora limita pentru solicitari de clarificari la documentatia de atribuire: 09.12.2013, ora 17.00. Informatiile detaliate in documentatia de atribuire sunt obligatorii si nu se admit negocieri. Toate conditiile din documentatie pentru care nu s-au solicitat lamuriri suplimentare in perioada de solicitare a clarificarilor se considera acceptate de catre ofertanti. Perioada de valabilitate oferta: 90 zile. Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertantului castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 07.02.2014, iar semnarea contractului cu ofertantul castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 21.02.2014. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Data si ora limita de depunere a ofertei: 13.12.2013, ora 12.00. Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013, ora 14.00. Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Ramnicu Valcea, B-dul Tineretului, nr.1, bl. A12, sc. C, parter, cod postal 240058, Judetul Valcea. Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata acestui anunt si se poate descarca on-line. Informatii suplimentare si/sau clarificari puteti obtine la punctul de lucru al firmei din Municipiul Ramnicu Valcea, B-dul Tineretului, nr.1, bl. A12, sc. C, parter, cod postal 240058, Judetul Valcea, tel. 0743 277 555, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoana de contact DANIEL ALDINI – Manager de proiect.