Descriere lot procedura

Achizitie Cărți educaționale – dotare centre educaționale, conform specificatiilor tehnice atasate Cod CPV: 22100000-1 – Cărţi, broşuri şi pliante tipărite Achizitor: FUNDATIA WORLD VISION Proiect: Alege Scoala, POCU/74/6/18/106976 Adresa unde se primesc ofertele: Iași, B-dul. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 5, bl. A1-2, sc. B, et. 1, ap. 2, jud. Iași Termen limita de depunere a ofertelor: 20.02.2020, ora 13.00. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.02.2020, ora 13.15, la sediul din Iași, B-dul. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 5, bl. A1-2, sc. B, et. 1, ap. 2, jud. Iași. Persoana de contact: Irina Onica, Telefon: 0743.344.134, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Termenul de livrare maxim este de 20 zile de la semnarea contractului. Livrarea se va face în următoarele școli: • Școala Gimnazială "Spiru Haret”, Medgidia, jud. Constanța; • Școala Gimnazială Maica Domnului, comuna Roșiori, jud. Ialomița; • Școala Gimnazială Rădulești, comuna Rădulești, jud. Ialomița; • Școala Primară Dragoești, comuna Dragoești, jud. Ialomița; • Centrul Școlar de Educație Incluzivă, Vălenii de Munte, jud. Prahova; • Școala Gimnazială "Barbu Catargiu", comuna Maia; • Școala gimnazială Malu Roșu, sat Malu-Roșu, comuna Armășești. Transportul si ambalarea produselor achizitionate se vor face gratuit de catre furnizor. Depasirea valorii estimate conduce la respingerea ofertei. Plata se va face prin mecanismul cererilor de plată așa cum acesta este reglementat prin O.U.G. nr. 40/2015, cu modificările și completările ulterioare. Factura se va emite după livrarea tuturor produselor, confirmată prin PV de recepție fără obiecții. Orice oferta trebuie sa priveasca toate produsele solicitate; in caz contrar, oferta va fi respinsa. Pretul ofertat nu poate fi ajustat. Procedura aplicata: Procedura competitivă – conform Ordinului MFE nr. 1284/2016 Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut.