1.Informatii despre beneficiar:
- Denumirea unității contractante: S.C. COMES SA
- Cod fiscal: 2662292;
- Numar de înregistrare la Registrul Comerțului: J27/27/1991;
- Adresa sediu social: sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ;
- Telefon: 0233/281568; Fax: 0233/281833
- Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Sursele de finantare: finanțarea investiției se face prin Programul Operational Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară 1 ,,Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DMI1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A1 –Sprijin financiar cu valoare cuprinsa intre 1.065.000-6.375.000 lei acordat pentru investitii pentru intreprinderi mici si mijlocii”, nr. Contract de finanțare: 3M/500.065/2/28.02.2014
2. Obiectul și locul de implementare a contractului:
a. Furnizare echipamente de sudare : INSTALATIE DE SUDURA ORBITALA -2 BUC.
b. sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ;
3. Tip și durata contract:
a. Contract de furnizare;
b.Termen de livrare de maxim 5 luni de la semnarea contractului si emiterea ordinului de incepere furnizare.
4. Programul comisiei de evaluare:
-termen limita depunere oferte: 28 mai 2014, ora 13.00
- deschiderea ofertelor: 28 mai 2014, ora 14.00, la punctul de lucru a societatii contractante din loc.SĂVINEȘTI, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț.
- desfășurarea procedurii de achiziție și elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei câștigătoare
- semnarea contractului de furnizare:
5. Elaborarea ofertei:
- se prezintă 3 exemplare astfel: un original înregistrată, datată, semnată și ștampilată și 2 copii, marcate corespunzator;
- oferta se prezintă în limba română
- oferta trebuie să fie depusă în plic sigilat personal sau prin curierat/poștă care să fie înregistrată la destinatar până la termenul de depunere a ofertelor.
a) Plicul va conține:
- Adresa Beneficiarului: Localitatea Săvinești, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț.
- Va purta inscripția: ”A nu se deschide înainte de 28 mai 2014, ora 14.00”
b) Prezentarea ofertei:
- perioada de valabilitate a acesteia: 90 de zile;
- Moneda folosită la întocmirea ofertei este LEI.
- Pretul ofertei nu poate fi ajustat;
- Documentele ofertei;
- Oferta tehnica cat si oferta financiara, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Caietul de sarcini;
- Documente de inregistrare ofertant care insoțesc oferta.
c)Documente de inregistrare ofertant care însoțesc oferta:
c.1) Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul nr. 1
c.2) Declaratie pe propria raspundere – Se va completa Formularul nr. 2.
c.3)Declaratie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.14 din OUG 66/2011 – Se va completa Formularul nr. 3
c.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedură - Se va completa Formularul nr. 4
c.5) Certificat constatator emis de O.N.R.C. Din informațiile prezentate in aceasta, trebuie sa rezulte ca ofertantul are în obiectul de activitate principal sau secundar, unul din următoarele coduri CAEN:
- 4660 - Comert cu ridicata al altor masini, echipamente si furnituri
- 4669 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente.
- 2790 – Fabricarea altor echipamente electrice
c.6) Se va completa și prezenta Formularul nr. 5 – Informatii generale.
c.7) Se va completa și prezenta Formularul nr. 6 – Declarație privind lista principalelor livrări de produse similare din ultimii 3 ani.
c.8) Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 – Sănătate și protecția muncii.
c.9) Certificat de atestare fiscală privind debitele restante la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c.10) Declarație pe propria răspundere a ofertantului că la data furnizării utilajului va prezenta certificat de origine UE/CE a utilajelor furnizate (model propriu) ;
6. Criteriul de atribuire
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Criteriile sunt :
1.pret oferta – pondere 60 pct
2. termen de livrare si punere in functiune –pondere 40 pct
Punctajtotal = Punctaj pret oferta+ Punctaj termen livrare si punere in functiune
Grila de evaluare –maxim 100 puncte.
7. Valoarea estimată: 509.175,77 lei fără TVA.
Alte informații importante:
Pentru informții suplimentare sau clarificări vă puteți adresa la numarul de telefon/fax: 0233/281,568 sau la adresa de e-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 3.