Descriere lot procedura

INFORMAŢII GENERALE • Obiectivul procedurii de cerere de ofertă: selectarea unui furnizor de Cabină de vopsire și uscare presurizată pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”. • Achizitor: SC MATT DESIGN & PRODUCTION SRL, cu sediul social în Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, București, România, Telefon: 021.255.72.11, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . • Temeiul legal al procedurii: Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. OBIECTIVUL, SCOPUL ŞI REZULTATELE AŞTEPTATE • S.C. MATT DESIGN & PRODUCTION S.R.L. a semnat în data de 29.08.2018 contractul de finanțare nr. 2997 cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice în calitate de Autoritate de Management a Programului Operațional Regional, prin Agenția de Dezvoltare Regională Sud Muntenia, pentru implementarea “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”, depus în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității intreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor. În acest context, obiectivul și scopul prezentei proceduri este încheierea contractului de furnizare a Cabinei de vopsire și uscare presurizată pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacității MATT DESIGN & PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporită”. Achiziţia aferentă prezentei proceduri este următoarea: • Cabină de vopsire și uscare presurizată Achizitia se realizează într-un singur lot • Furnizorii vor oferta într-un singur lot; Termen de livrare: • 8 luni de la semnarea contractului de furnizare; VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI Valoarea estimată a contractului este de 605,357.60 lei, fără TVA, defalcată astfel: • Cabină de vopsire și uscare presurizată – 605,357.60 lei, fără TVA PREZENTAREA OFERTEI TEHNICE SI FINANCIARE • Limba de redactare a ofertei: Limba română • Moneda în care este exprimat preţul contractului: Lei • Perioada minimă de valabilitate a ofertei: 60 de zile   MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR TEHNICE SI FINANCIARE: Modul de prezentare a propunerii tehnice Propunerea tehnică va fi întocmită în aşa fel încât să asigure corespondenţa cu specificaţiile tehnice prevăzute în prezenta documentaţie pentru ofertanţi, la sectiunea “SPECIFICATII TEHNICE MINIME”. Formatul de prezentare al acesteia trebuie să fie următorul: • Oferta tehnică (Formularul nr.3), stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original, însoţită de descrierea tuturor avantajelor şi condiţiilor oferite (Formularul 3b). Modul de prezentare a propunerii financiare: • Propunerea financiară va fi realizată conform Formularului nr.4, va fi exprimată în lei şi va include preţul total fără TVA, valoarea TVA şi preţul total cu TVA. • Costurile cu transportul, instalarea şi instruirea la adresa de livrare vor fi în sarcina ofertantului şi vor fi luate în calcul la stabilirea preţului din ofertă menţionându-se acest lucru în oferta financiară. Documente de calificare: De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte şi următoarele documente de calificare: • Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului (CUI) al ofertantului în copie certificată de către ofertant‚ „Conform cu originalul”, ştampilată şi semnată de reprezentantul legal sau orice document echivalent pentru ofertanţii străini; • Certificat constatator din care să rezulte că ofertantul are autorizat cod CAEN pentru activitatea ce face obiectul prezentei achiziţii. În mod similar vor fi acceptate documente pentru operatorii economici străini. Documentul va fi prezentat fie în original, fie în copie cu menţiunea „conform cu originalul” semnată şi ştampilată de reprezentantul legal/ împuternicit. • Declaraţie privind situaţia legală a participantului (Formularul nr.1) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original. • Declaraţie privind conflictul de interese (Formularul nr.2) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, în original. Modul și adresa de prezentare a ofertei tehnice și financiare: • Data limită pentru depunerea ofertei: 27.09.2019, ora 16:00 • Data deschiderii ofertelor: 30.09.2019, ora 10:00 • Numărul de exemplare: 1 (un) ORIGINAL. • Oferta se va depune la Bucureşti, Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, România, în plic sigilat şi ştampilat, pe care se va menţiona: „OFERTĂ PENTRU FURNIZAREA DE ACTIVE CORPORALE – Cabină de vopsire și uscare presurizată ". • La depunerea plicului ofertanţii vor solicita înregistrarea datei şi orei pe plicul mare exterior. • Plicurile trebuie să fie marcate cu denumirea şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este depusă după termenul limită. • Documentele ofertei vor fi tipărite/tehnoredactate şi vor fi semnate şi stampilate de către reprezentanţii legali ai ofertantului. Ofertantul va elabora oferta în conformitate cu prevederile din prezenta documentaţie. Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către Achizitor. • Oferta nu va conţine sublinieri, ştersături sau cuvinte scrise peste scrisul iniţial, în cazul documentelor emise de instituţii oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. • În caz de neprezentare a ofertei tehnice sau financiare, ofertantul va fi respins. Pentru documentele de calificare indicate mai sus, orice neclaritate oferă dreptul achizitorului de a solicita clarificări. • Neprezentarea propunerii tehnice şi/sau financiare are ca efect descalificarea ofertantului; • Perioada de valabilitate a ofertelor: oferta trebuie să rămână valabilă 60 de zile. POSIBILITATEA RETRAGERII SAU MODIFICĂRII OFERTEI • Ofertantul are dreptul de a-şi retrage oferta, prin solicitare scrisă adresată Achizitorului până la data şi ora limită de depunere a ofertelor. • Ofertantul poate modifica conţinutul ofertei, până la data şi ora stabilite pentru depunerea ofertelor, adresând pentru aceasta Achizitorului o cerere de retragere a ofertei în vederea modificării. • Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina ofertantului. • Oferta depusă la o altă adresă a Achizitorului decât cea stabilită sau după expirarea datei şi/sau orei limită pentru depunere este considerată întârziată şi nu va fi luată în considerare. Indiferent de momentul cand ofertantul a trimis oferta şi indiferent de motivul pentru care oferta a ajuns la una dintre adresele de depunere, cu întârziere faţă de data şi orele limită, nu se acceptă depăşiri ale datei şi orei limită. CLAUZELE CONTRACTUALE OBLIGATORII INCLUSIV CONDIŢIILE DE ACTUALIZARE/ MODIFICARE A PREŢULUI CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE • Modificările contractului pot fi făcute doar prin act adiţional, semnat de ambele părţi în perioada de execuţie a contractului. • Scopul eventualului act adiţional trebuie să fie în strânsă legătură cu obiectul contractului. • Prin actul adiţional nu se pot face modificări ale contractului care determină modificări ale descrierii Cabinei de vopsire și uscare presurizată, sau care conduc la depăşirea pragului valoric, pentru care era obligatorie aplicarea prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene. Termene de plata si conditii de plata: In oferta se va preciza si procentul de avans solicitat (daca este cazul), precum si defalcarea platilor in transe, in functie de etapele de finalizare a productiei echipamentului. Astfel, beneficiarul este dispus sa acorde: - 30% avans la momentul semnarii contractului de furnizare, - 60% din valoarea contractului vor putea fi acordati cand produsele sunt gata de livrare la poarta furnizorului. - 10% din valoarea contractului vor putea fi acordati cand produsele sunt receptionate si puse in functiune. PLATA FACTURILOR: PENTRU PRIMELE 2 ETAPE DE PLATA (30% avans si 60% plata intermediara): - 40% din valoarea facturilor, respectiv suma reprezentand contributia Achizitorului, va fi platita in 40 zile bancare de la data emiterii acestora - 60% din valoarea facturilor, respectiv suma reprezentand valoarea nerambursabila in cadrul proiectului, va fi platita de catre Achizitor Furnizorului in 3 (trei) zile bancare de la data cand va fi primita de catre Achizitor de la Finantator(AM POR). Pentru decontarea pretului contractului se va utiliza în mod obligatoriu mecanismul decontării cererilor de plată, in cadrul proiectului, astfel ca suma reprezentand suma nerambursabila va fi platita de catre Achizitor Furnizorului in 3 (trei) zile bancare de la data cand va fi primita de la Autoritatea Contractanta(AM POR). Se va lua in calcul faptul că pentru decontarea sumelor in cadrul contractului, se va utiliza în mod obligatoriu mecanismul decontării cererilor de plată. PENTRU ETAPA FINALA DE PLATA(10%): Plata facturii se va face in 10 zile bancare de la momentul receptiei, punerii in functiune si instruirii personalului Beneficiarului.