Descriere lot procedura

Program: Programul Operaţional Sectorial “Creşterea Competitivităţii Economice,, Axa Prioritară 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie, Domeniul major de intervenţie DM1.1 - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţa a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 - sprijin financiar cu valoarea de până la 1.065.000 lei pentru investiţii în întreprinderile mici şi mijlocii. Denumire contract: Furnizare de echipamente Tip contract: Furnizare Valoare totala contract: 1356436,80 LEI fara TVA Locul de implementare al contractului: Iasi, Calea Chisinaului (incinta Terom SA), nr. 29, jud. Iasi, cod postal 700177. Locul de depunere a ofertelor: Iasi, Calea Chisinaului (incinta Terom SA), nr. 29, jud. Iasi, cod postal 700177. Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2014 ora 12. Se vor oferta urmatoarele echipamente: - matrita cu 4 amprente pentru umerase imbracaminte exterioara medie larga 2 bucati; - matrita cu 4 amprente pentru umerase imbracaminte exterioara medie 1 bucata. O oferta trebuie sa contina toate echipamentele enumerate. Nu se accepta oferte partiale doar pentru unele din echipamentele de mai sus. Pentru specificatii tehnice si informatii despre procedura va rugam sa descarcati documentul atasat. Documente de participare la procedura: - fisa de prezentare a participantului formular 1, original semnat si stampilat, model anexat; - declaratia privind eligibilitatea formular 2, original semnat si stampilat, model anexat; -declaratia privind conflictul de interese formular 3, original semnat si stampilat, model anexat; - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 formular 4, original semnat si stampilat, model anexat; - certificat constator eliberat de ONRC in original sau copie conform cu originalul sau declaratie pe proprie raspundere sau alte documente echivalente in cazul persoanelor juridice straine emis cu maximum 30 zile calendaristice inainte de data de depunere a ofertei; - situatiile financiare anuale sau situatii financiare echivalente pentru persoanele juridice straine pentru anul 2012 copie conform cu originalul semnata si stampilata; - declaratie pe proprie raspundere ca nu sunt debite la bugetul de stat sau bugetul local; - oferta tehnica cu descrierea produsului ofertat in concordanta cu specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini (produsul va fi insotit de declaratie de conformitate UE si cartea tehnica a utilajului); - graficul de livrare si punere in functiune formularul 5, original semnat si stampilat, model anexat; - oferta financiara formularul 7 (perioada minima de valabilitate a ofertei 30 zile), original semnat si stampilat care va contine minimum urmatoarele informatii: identificarea echipamentului ofertat si caracteristicile tehnice ale acestuia conform celor precizate in specificatiile tehnice anexate prezentei documentatii, pretul de livrare, termenul de livrare si termenul de garantie, service, transport, service post garantie (limba de redactare a ofertei romana/engleza/italiana; pret lei/euro); - scrisoarea de inaintare formular 6, original semnat si stampilat, model anexat.