Descriere lot procedura

Obiectul contractului de furnizare îl constituie achiziția a doua utilaje noi (cu zero ore de functionare si care incorporeaza tehnologii mai noi de 3 ani), care vor contribui la dezvoltarea activitatii SC MOBILKIT SRL de productie a mobilei: • Masina de aplicat cant cu reglaj motoric pentru podul de presare si accesorii • Circular cu prindere mod. CUT (4250x4250mm) si accesorii Locul de livrare al produselor (locația implementării proiectului): Str. Aurel Vlaicu, Nr. 78, Iasi, Judet Iasi. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (Masini-unelte pentru productia de mobila) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare trebuie sa acopere perioada de garantie ofertata • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 1 luna de la lansarea comenzii Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajelor de mai jos, necesar implementării proiectului este de 792.498,52 lei + TVA, astfel: Nr. crt. Denumire Cantitate Valoare estimata – lei fara TVA 1 Masina de aplicat cant cu reglaj motoric pentru podul de presare si accesorii 1buc 321.824,43 lei 2 Circular cu prindere mod. CUT (4250x4250mm) si accesorii 1buc 470.674,09 lei Total 792.498,52 lei In urma derularii procedurii, se va putea semna contract de furnizare cu un singur ofertant castigator. In cazul in care nu se desemneaza un ofertant castigator, se reia procedura. Daca ofertele financiare depasesc valoarea estimata, se va semna contractul de furnizare dupa aprobarea autorității de management/operatorilor de program. Procedura de atribuire aplicată: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 12.12.2013 ora 12:00, la punctul de lucru din Str. Aurel Vlaicu nr.78 mun. Iaşi, jud. Iaşi, iar deschiderea ofertelor primite pana la termenul limita şi evaluarea lor între 12.12.2013 - 13.12.2013, la sediul social din Str. Aurel Vlaicu nr.78 mun. Iaşi, jud. Iaşi, Romania. Ofertele primite dupa termenul limita nu se evalueaza. Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele depuse într-o altă limbă trebuie se traduc în limba română de un traducător autorizat. Pentru echivalente lei-euro se va folosi Curs InforEuro 1 – 31 decembrie 2013, rotunjit la doua zecimale: 1 Euro = 4.44 RON, Valabilitatea ofertei: 90 de zile Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa respectand principile enuntate in Ordinul 1120/2013 (principiul transparentei, principiul economicitatii, principiul eficientei, principiul eficacitatii). Se va aplica urmatorul algoritm de departajare a ofertantilor, in ordinea descrescatoare a punctajului ofertantilor: Punctajul maxim care poate fi obtinut de fiecare oferta este de 100 puncte. 1. Punctaj factor evaluare „pretul ofertei”: punctaj maxim 70 de puncte-se acorda pretului cel mai scazut, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (Pret minim /Pret curent) x 70 puncte 2. Punctaj factor evaluare „termen de livrare”: punctaj maxim 15 de puncte-se acorda termenului cel mai scazut, calculat in zile calendaristice de la data transmiterii comenzii, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (termen de livrare minim in zile / termen de livrare ofertat, in zile) x 15 puncte. Se accepta doar livrarea concomitenta a celor doua utilaje. 3. Punctaj factor evaluare „costul mentenantei (reviziilor obligatorii) in perioada de garantie de 24 de luni sau 2000 h de functionare”: punctaj maxim 15 de puncte - se acorda costului cel mai scazut, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (costul mentenantei minim / costul mentenantei ofertat) x 15 puncte. Se ia in calcul pretul cumulat al reviziilor, pentru cele doua utilaje Informatii si clarificari: se pot solicita in scris despre elementele cuprinse în aceasta documentatie, pe fax la numarul 0332811560, până la data 10.12.2013, ora: 12.00. CRITERII DE ELIGIBILITATE A OFERTANTILOR 1. Obiectul de activitate al Ofertantului corespunde cu obiectul Procedurii;- 2. Nu este in stare de insolventa, suspendare, incapacitate de plata; 3. Detine standard de asigurare a calitatii 4. Poate dovedi experienta similara relevanta sau poate asigura achizitorul pentru riscul de ne-livrare a utilajelor in conditiile ofertate. 5. Are dreptul de a detine sau dreptul si capacitatea de a fabrica si livra in termen tipul de utilaj ofertat cu certificat de conformitate CE. 6. Are capacitatea de a asigura interventii rapide, autorizate, de intretinere si reparare, in maxim 72 de ore de la notificare 7. Nu se afla in situatie de conflict de interese cu achizitorul. Ofertantul are dreptul sa depuna, pentru a-si dovedi conformarea cu anumite cerinte, orice document echivalent sau care sa arate in concluzie conformarea cu cerintele de eligibilitate. Achizitorul este indreptatit sa solicite, daca este necesar, clarificari sau completari la documentele depuse de Ofertant si poate organiza, pe cheltuiala sa, vizite la alti client mentionati sau la sediul declarant al ofertantului, pentru a constata direct corelarea intre oferta si realitate. In cazul in care se descopera in oferte aspecte care nu se confirma, neconforme cu realitatea, achizitorul este indreptatit sa respinga oferta. MODUL DE PREZENTARE: O oferta compusa din:  un exemplar al propunerii tehnice în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere tehnică » Acesta va contine: descrierea caracteristilor tehnice ale utilajelor ofertate, a garantiei oferite si forumularul de auto-evaluare a indeplinirii specificatiilor tehnice minimale, declaratie privind conflictul de interese.  un exemplar al propunerii financiare în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere financiară» Acesta va contine formularul de oferta, in lei sau euro, fara TVA. Cade in sarcina ofertantului orice cheltuiala necesara pentru receptia utilajelor la locatia de implementare a proiectului.  documentele de calificare şi eligibilitate, vor fi prezentate în original, introduse în plic, pe care se va menţiona «Documentele de calificare » Acesta va contine: Certificat constatator emis de Registrul Comertului sau echivalent, dovada detinerii standardului de asigurare a calitatii, 3 recomandari sau document original de garantare a 30% din valoarea estimata a utilajelor ofertate si Auto-evaluarea privind indeplinirea cerintelor de eligibilitate. Plicurile astfel pregătite se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: o denumirea şi adresa ofertantului o denumirea şi adresa societatii contractante o menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de furnizare pentru obiectul ,,Maşini-unelte pentru prelucrarea lemnului POR”. DISPOZITII FINALE Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara restrictii conditiile specificate in procedura si care fac parte din obligatiile SC MOBILKIT SRL fata de AM POR. Oferta va face parte inegranta din contractul de furnizare. Lipsa documentelor solicitate poate duce direct la descalificare! Ofertantul trebuie sa examineze cu atentie documentatie si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor si formularelor continute in aceasta documentatie. Depunerea unei oferte care nu contine toate informatiile si formularele cerute, sau nu in termenul prevazut, duce la respingerea ofertei. De asemenea, ofertele pot fi respinse si pe parcursul verificarii informatiilor prezenate de ofertanti, in special privind recomandarile sau dreptul si/sau capacitatea de a comercializa sau fabrica utilajele ofertate. Vanzatorul garanteaza ca bunurile ofertate si care urmeaza sa fie furnizate sunt noi si lipsite de defecte, si trebuie sa fie bine executate si din materiale corespunzatoare si are, la momentul depunerii ofertei, fie dreptul de a le detine, fie dreptul si capacitatea de a le fabrica in termenul ofertat. In cazul in care, la receptia utilajelor, se constata diferente fata de cele declarate in cursul ofertei, necorectabile, achizitorul este indreptatit sa rezilieze contractul de furnizare, sa semneze contract cu ofertantul care a obtinut urmatorul punctaj si sa se adreseze instantelor de judecata pentru recuperarea de sume reprezentand facturi deja platite, prejudicii, dobanzi si penalitati. Perioada de garantie mecanica minima a utilajelor livrate este de 24 luni de la data punerii in functiune si a testului de performanta. In vederea asigurarii principiului eficientei si eficacitatii, se accepta abateri de +- 10% de la valorile nominale ale oricarei caracteristici tehnice ale utilajelor, dar in caz de egalitate al punctajului obtinut, va castiga oferta cu caracteristici tehnice superioare.