Descriere lot procedura

INFORMAŢII GENERALE • Obiectivul procedurii de cerere de ofertă: selectarea unui furnizor de software de proiectare mobilier pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacitatii MATT DESIGN&PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporita” • Achizitor: SC MATT DESIGN&PRODUCTION SRL, cu sediul social în Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, Bucuresti, România, Telefon: 021.255.72.11, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. • Temeiul legal al procedurii: Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. OBIECTIVUL, SCOPUL ŞI REZULTATELE AŞTEPTATE • S.C. MATT DESIGN & PRODUCTION S.R.L. a semnat în data de 29.08.2018 contractul de finanțare nr. 2997 cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice în calitate de Autoritate de Management a Programului Operațional Regional, prin Agenția de Dezvoltare Regională Sud Muntenia, pentru implementarea “Dezvoltarea capacitatii MATT DESIGN&PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporita”, depus în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.2 – Sprijinirea crearii si extinderea capacitatilor avansate de productie si dezvoltarea serviciilor. In acest context, obiectivul și scopul prezentei proceduri este incheierea contractului de furnizare a software-ului de proiectare mobilier necesar pentru implementarea proiectului de investiţii “Dezvoltarea capacitatii MATT DESIGN&PRODUCTION SRL prin extinderea parcului de utilaje pentru o competitivitate sporita” Achiziţia aferentă prezentei proceduri este următoarea: • Soft de proiectare mobilier Achizitia se realizeaza intr-un singur lot • Furnizorii vor oferta intr-un singur lot; Termen de livrare: • 6 luni de la semnarea contractului de furnizare; VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI Valoarea estimata a contractului este de 148,301.36 lei, fara TVA, defalcata astfel: • Soft de proiectare mobilier – 148,301.36 lei, fara TVA PREZENTAREA OFERTEI TEHNICE SI FINANCIARE • Limba de redactare a ofertei: Limba română • Moneda in care este exprimat preţul contractului: Lei • Perioada minimă de valabilitate a ofertei: 60 de zile MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR TEHNICE SI FINANCIARE: Modul de prezentare a propunerii tehnice Propunerea tehnică va fi întocmită în aşa fel încât să asigure corespondenţa cu specificaţiile tehnice prevăzute în prezenta documentaţie pentru ofertanţi, la sectiunea “SPECIFICATII TEHNICE MINIME”. Formatul de prezentare al acesteia trebuie sa fie urmatorul: • Oferta tehnica (Formularul nr.3), stampilată şi semnată de reprezentantul legal, in original, insotita de descrierea tuturor avantajelor si conditiilor oferite(Formularul 3b). Modul de prezentare a propunerii financiare: • Propunerea financiară va fi realizată conform Formularului nr.4, va fi exprimată în lei va include preţul total fără TVA, valoarea TVA şi preţul total cu TVA. • Costurile cu transportul, instalarea si instruirea la adresa de livrare vor fi în sarcina ofertantului şi vor fi luate în calcul la stabilirea preţului din oferta menţionîndu-se acest lucru în oferta financiară. Documente de calificare: De asemenea, ofertantul trebuie sa prezinte si urmatoarele documente de calificare: • Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului (CUI) al ofertantului în copie certificată de către ofertant‚ „Conform cu originalul”, ştampilată şi semnată de reprezentantul legal sau orice document echivalent pentru ofertantii straini; • Certificat constatator din care sa rezulte ca ofertantul are autorizat cod CAEN pentru activitatea ce face obiectul prezentei achizitii. In mod similar vor fi acceptate documente pentru operatorii economici straini. Documentul va fi prezentat fie in original, fie in copie cu mentiunea „conform cu originalul” semnata si stampilata de reprezentantul legal/ imputernicit. • Declaraţie privind situatia legala a participantului (Formularul nr.1) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, in original. • Declaraţie privind conflictul de interese (Formularul nr.2) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, in original. Modul si adresa de prezentare a ofertei tehnice si financiare: • Data limită pentru depunerea ofertei: 25.03.2019, ora 12.00. • Data deschiderii ofertelor: 25.03.2019, ora 14.00 • Numărul de exemplare: 1 (un) ORIGINAL. • Oferta se va depune la Bucuresti, Intrarea Serelor, nr.2, sector 4, România, în plic sigilat şi ştampilat, pe care se va menţiona: „OFERTĂ PENTRU FURNIZAREA DE ACTIVE NECORPORALE – SOFT DE PROIECTARE MOBILIER" • La depunerea plicului ofertanţii vor solicita înregistrarea datei şi orei pe plicul mare exterior. • Plicurile trebuie să fie marcate cu denumirea şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este depusă după termenul limită. • Documentele ofertei vor fi tipărite/tehnoredactate şi vor fi semnate şi stampilate de către reprezentanţii legali ai ofertantului. Ofertantul va elabora oferta în conformitate cu prevederile din prezenta documentaţie. Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către Achizitor. • Oferta nu va conţine sublinieri, ştersături sau cuvinte scrise peste scrisul iniţial, în cazul documentelor emise de instituţii oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. • In caz de neprezentare a ofertei tehnice sau financiare, ofertantul va fi respins. Pentru documentele de calificare indicate mai sus, orice neclaritate ofera dreptul achizitorului de a solicita clarificari. • Neprezentarea propunerii tehnice şi/sau financiare are ca efect descalificarea ofertantului; • Perioada de valabilitate a ofertelor: oferta trebuie să rămână valabilă până la data de 60 de zile. POSIBILITATEA RETRAGERII SAU MODIFICĂRII OFERTEI • Ofertantul are dreptul de a-şi retrage oferta, prin solicitare scrisă adresată Achizitorului până la data şi ora limită de depunere a ofertelor. • Ofertantul poate modifica conţinutul ofertei, până la data şi ora stabilite pentru depunerea ofertelor, adresând pentru aceasta Achizitorului o cerere de retragere a ofertei în vederea modificării. • Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina ofertantului. • Oferta depusă la o altă adresă a Achizitorului decât cea stabilită sau după expirarea datei si / sau orei limită pentru depunere este considerată întârziată şi nu va fi luată în considerare. Indiferent de momentul cand ofertantul a trimis oferta si indiferent de motivul pentru care oferta a ajuns la una dintre adresele de depunere cu Întârziere fata de data si orele limita, nu se accepta depăşiri ale datei si orei limita. CLAUZELE CONTRACTUALE OBLIGATORII INCLUSIV CONDIŢIILE DE ACTUALIZARE/ MODIFICARE A PREŢULUI CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE • Modificările contractului pot fi făcute doar prin act adiţional, semnat de ambele părţi în perioada de execuţie a contractului. • Scopul eventualului act adiţional trebuie să fie în strânsă legătură cu obiectul contractului. • Prin actul adiţional nu se pot face modificări ale contractului care determină modificări ale descrierii software-ului sau care conduc la depăşirea pragului valoric pentru care era obligatorie aplicarea prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.