Achizitie „Hrană pentru copiii participanți la programul SDS; Hrană pentru copiii participanți la atelierele programului SDS”, conform specificatiilor tehnice atasate
Cod CPV: 55520000-1 – Servicii de catering
Achizitor: FUNDATIA WORLD VISION
Proiect: Alege Scoala, POCU/74/6/18/106976
Adresa unde se primesc ofertele: Mun. Iași, Bld. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 10, Bl. B1, Sc. C, Jud. Iasi
Termen limita de depunere a ofertelor: 26.02.2019, ora 14.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 26.02.2019, ora 14.30, la sediul din Mun. Iași, Bld. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 10, Bl. B1, Sc. C, Jud. Iasi
Persoana de contact: Irina Onica, Telefon: 0743.344.134, E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Valoarea totală estimată, dar și maximă, a contractului este de 303.727,44 fără TVA, aferentă unui număr maxim de 39.501 porții.
Depasirea valorii estimate conduce la respingerea ofertei.
Orice oferta trebuie sa priveasca toate serviciile solicitate; in caz contrar, oferta va fi respinsa. Pretul unitar per portie ofertat nu poate fi ajustat. Valoarea totala a contractului poate fi ajustata in minus in functie de numarul total de portii livrate efectiv.
Plăţile aferente serviciilor prestate se vor face după cum urmează: plata se va face prin OP, in lei, pe baza facturii si a procesului verbal de receptie a serviciilor. Facturile vor fi emise lunar. Termenul maxim de plata este de 60 de zile de la receptionarea si facturarea serviciilor. Nu se fac plati in avans.
Procedura aplicata: Procedura competitivă – conform Ordinului MFE nr. 1284/2016
Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut.