Descriere lot procedura

SC CONSTRUCTORUL SALARD SRL va invita sa participati la procedura de selectie a ofertantului castigator pentru atribuirea contractului de furnizare privind achizitia de bunuri (LOT 1) care fac obiectul proiectului „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC CONSTRUCTORUL SALARD SRL DIN LOCALITATEA SALARD, JUDETUL BIHOR” - proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala Obiectul contractului: achizitie bunuri: Lot 1 - Autobasculanta (1 bucata) Valoarea estimata a achizitiei: 490.000 LEI + TVA. Procedura aplicata: procedura simplificata conform Ordinul 1120/2013 Criteriul de atribuire: avantaj – se va selecta oferta care se pliaza cel mai bine cu nevoile societatii si care contribuie cel mai bine la indeplinirea obiectivelor proiectului de finantare. Sursa de finanţare: aport propriu si ajutor nerambursabil: FEDR (86%) si Bugetul de stat (14%) Oferta depusă trebuie să conţină: - Propunerea financiara - Propunerea tehnica. - Documente de calificare: o Cerificat Constatator (copie legalizata/ original/ copie certificata), nu mai vechi de 30 zile, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, mentiuni cu privire la neincadrarea in prevederile legii 85/2006 o CUI copie certificata conform cu originalul. o Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare (copie legalizata/ original/ copie certificata), traduse legalizat, emise de organisme similare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. o Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese. Data limită pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2013, ora 16.00. Limba de redactare a ofertei: - pentru persoane juridice romane: limba romana - pentru persoane juridice straine: daca oferta este prezentata in alta limba, aceasta va fi insotita de traducere in limba romana – traducere legalizata. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 3 luni. Compararea ofertelor din punct de vedere financiar se va face in LEI. Cursul valutar la care se va face echivalarea ofertelor este cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei in data de 03.12.2013. Nu se acceptă oferte alternative. Adresa la care se depun ofertele: Comuna Sălard, Sat Sălard, nr. 420, județul Bihor Data limită pentru depunerea ofertelor: 10.12.2013, ora 16.00 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 10.12.2013, ora 16.30, Comuna Sălard, Sat Sălard, nr. 420, județul Bihor. Continutul ofertei:Caietul de sarcini conţine indicaţii cu privire la regulile de bază care trebuie respectate, astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea tehnică corespunzător cu necesităţile Beneficiarului. Cerinţele impuse în Caietul de sarcini sunt condiţiile minimale pe care trebuie să le îndeplinească oferta câştigătoare. Ofertele vor fi prezentate in plicuri inchise pe exteriorul carora se vor preciza urmatoarele: - Denumirea si adresa ofertantului - Destinatar: SC CONSTRUCTORUL SALARD SRL - Adresa: Comuna Sălard, Sat Sălard, nr. 420, județul Bihor - Pentru participarea la procedura de SELECTIE DE OFERTA pentru proiectul „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC CONSTRUCTORUL SALARD SRL DIN LOCALITATEA SALARD, JUDETUL BIHOR” - A nu se deschide inainte de data de 10.12.2013, ora 16.30. Daca plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, SC CONSTRUCTORUL SALARD SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea sau deschiderea prematura a ofertei. Oferta trebuie sa contina datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, numerotata, stampilata, sa aiba nr. de inregistrare, sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata si moneda in care se va face plta, precum si perioada de livrare Condiţii Comerciale : - Durata contractului : maxim 5 luni - Livrarea produselor: Comuna Sălard, Sat Sălard, nr. 420, județul Bihor. - Garantia produselor: minim 12 luni - Vanzatorul va asigura service in perioada post garantie - Bunurile trebuie sa fie noi si nefolosite - La livrarea bunurilor se va intocmi proces verbal de predare-primire, receptie si punere in functiune si acestea vor fi insotite de certificat de calitate/conformitate,certificat de garantie Observatie: Datorita specificului diferit al bunurilor care fac obiectul proiectului de finantare mentionat mai sus, acestea s-au impartit in doua loturi dupa cum urmeaza: - Lot 1 - Autobasculanta (1 bucata) - Lot 2 - Incarcator frontal telescopic (1 bucata) si Incarcator multifunctional (1 bucata) Valoarea totala estimata a achizitiei: 1.100.000 lei fara TVA impartita pe loturi astfel: - Lot 1 – 490.000,00 lei fara tva ; - Lot 2 – 610.000,00 lei fara tva; Prezenta procedura este doar pentru Lotul 1 (autobasculanta - 1 bucata). Procedura pentru Lotul 2 (Incarcator frontal telescopic -1 bucata si Incarcator multifunctional -1 bucata) o puteti gasi de asemenea pe www.fonduri-ue.ro rubrica „achizitii privati/anunturi” Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact GUBA EUGEN Functie: ADMINISTRATOR Tel. 0757034700; Fax: 0259441911; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.