Descriere lot procedura

• Denumirea beneficiarului: S.C. FLOREA GRUP S.R.L. • Cod fiscal: RO 8273278 • Adresa: Alba Iulia, Str. Horea, Nr. 2, Jud. Alba, România • Tel/fax: 0258833749 • E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Obiectul procedurii: Achizitie utilaje - LOT 6 : - AUTOBASCULANTA 8X4 -7 BUC - AUTOBASCULANTA 6X4 -1 BUC - AUTOBASCULANTA 4x2 -1 BUC Adresa livrare utilaje: Alba Iulia, Str. Pietrar, nr.20, jud. Alba, România Termen limita solicitare clarificari : 24.04.2014 Termen limita depunere oferte : 25.04.2014 ora 12:00 - Birouri FLOREA GRUP comuna Santimbru, sat Santimbru, DN1 KM 387 (perimetru Hotel ASTORIA) Deschiderea ofertelor: 25.04.2014 ora 12:30 , Sala Sedinte – Birouri FLOREA GRUP comuna Santimbru, sat Santimbru, DN1 KM 387 (perimetru Hotel ASTORIA) Desfasurarea procedurii de achizitie , elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare si comunicarea rezultatului procedurii: 25.04.2014 – 30.04.2014 Oferta va contine obligatoriu urmatoarele documente:  documente de calificare care insotesc oferta propriu-zisa  oferta tehnica, cu respectarea cerintelor stipulate in Caietul de sarcini atasat prezentei documentatii  oferta financiara DOCUMENTE DE CALIFICARE Ofertantii au obligatia de a prezenta distinct in cadrul ofertei urmatoarele documente de calificare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor aflate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - Certificatul de înregistrare sau echivalent, copie conforma cu originalul - Documente privind plata taxelor si impozitelor - dovada ca nu inregistreaza datorii • Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente. • Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in copie conforma cu originalul, care sa ateste ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, beneficiarul solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare. - Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 si 15 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - Declaratie pe proprie raspundere ca echipamentele sunt noi si inglobeaza tehnologii care nu sunt mai vechi de 3 ani. - Declaratie asigurare service cu precizarea concreta a modului de realizare a acestuia inclusiv : durate de interventie, remediere defectiuni, asigurare piese de schimb. (activitatea de service trebuie sa fie autorizata de producatorul utilajului ofertat) - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, înconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita depunerii ofertelor. Ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul insotite de traduceri autorizate in limba romana. Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Lipsa oricarui document de mai sus sau prezentarea lui intr-o alta forma decat cea solicitata duce la descalificarea ofertantului, astfel incat oferta acestuia nu va mai fi luata in considerare PROPUNEREA TEHNICA Ofertantii vor prezenta o descriere completa a utilajelor ofertate astfel incat sa poata fi identificate cu usurinta toate caracteristicile tehnice si functionale ale acestora. Toate utilajele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele tehnice minime si sa aiba dotarile evidentiate in Caietul de sarcini. In cazul in care acestea nu sunt indeplinite in totalitate de catre toate utilajele, oferta respectiva nu se ia in considerare. Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor, pe baza carora se elaboreaza propunerea tehnica. Toti ofertantii vor declara, pe proprie raspundere, ca produsele oferite sunt noi. Specificatiile tehnice si de calitate ale produselor ofertate trebuie, obligatoriu sustinute de documentatii originale emise de producator : prospecte si brosuri tehnice. PROPUNEREA FINANCIARA Conditii generale: OFERTELE SE ACCEPTA SPRE ANALIZA DOAR IN CAZUL FURNIZARII UNUI LOT COMPLET. - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau EURO (echivalarea in vederea compararii se face la cursul 1 Euro = 4,47 Ron) - pretul ofertei nu poate fi ajustat Propunerea financiară va conține atat ofertele individuale pentru fiecare utilaj in parte cat si centralizat pentru intreg lotul. Acolo unde este cazul se prezinta TVA separat. Costurile de transport si de montaj vor fi evidențiate pe poziţii separate. Dacă nu există costuri pentru transport si montaj, vor fi evidențiate pe poziţie separată cu valoare 0 lei. Ofertele vor mentiona distinct termenele de livrare si alte conditii comerciale In cazul solicitarii unor plati in avans, ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului scrisoare de garantie bancara. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă este de 60 zile calendaristice (de la data depunerii ofertelor). În conformitate cu Ordinul MFE nr. 1120 / 2013 pentru contractare se va alege oferta care prezintă avantaje tehnice și financiare motivante în raport cu celelalte oferte primite și în conformitate cu specificațiile tehnice. Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului in: Adresa: Alba Iulia, Str. Horea, Nr. 2, Jud. Alba, România Tel/fax: 0258833749 / 0258833749, , e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.