Descriere lot procedura

1. Autoritatea contractantă: S.C. DC & CO LTD S.R.L., Mun. Piatra Neamt, B-dul Traian, nr. 15, bl. A3, sc. A, et. 3, ap.10, jud. Neamt, cod poştal 610109; Telefon: 0372 781849, Fax: 0333814278 , 0372874817, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 2. Procedura de atribuire aleasă: CERERE DE OFERTE prin PROCEDURA SIMPLIFICATA conform: - Ordinului 1120/2013 privind aprobarea procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari - contractului de finantare nr. 4m/400577/2/20.11.2013, incheiat cu Ministerul Economiei in calitate de Autoritate de Management a POS CCE, prin ADR NORD-EST in calitate de Organism Intermediar pentru POS CCE 3. Tip contract: contract achiziţie bunuri prin cumpărare 4. Obiectul contractului: contractul de achiziţie bunuri presupune achiziţionarea următoarelor utilaje, după cum urmează: - Uscător cherestea (2 buc.) - Centru de prelucrare cu comandă numerică pentru frezări, retezări şi şlefuiri speciale (1 buc.) Detalii cu privire la caracteristicile şi specificaţiile tehnice ale utilajelor ce urmează a fi achiziţionate prin contractul de achiziţie sunt prezentate în documentaţia de atribuire a contractului. Categorii de utilaje ce vor fi achiziţionate (Coduri CPV):  42991400-3: Uscător cherestea  42612000-9: Centru de prelucrare cu comandă numerică pentru frezări, retezări şi şlefuiri speciale 5. Locul livrării: sat Almaş, com. Gircina, jud. Neamţ. 6. Valoarea estimată: 1.036.460 lei. 7. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Contractul de achiziţie este finanţat în procent de 40% de către autoritatea contractantă şi în procent de 60% prin Programului Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS CCE) 2007 - 2013, Axa Prioritară 1 – „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie”, Domeniul de intervenţie DM1.1- Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 - Sprijin financiar de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii. 8. Ofertele alternative nu sunt acceptate. 9. Documentaţia de atribuire poate fi solicitată la următoarea adresă: S.C. DC&CO LTD S.R.L., sat Almaş, com. Gircina, judeţul Neamţ, cod poştal 617200; Telefon: 0372 781849, Fax: 0333 814278 , 0372 874817, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 10. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 28.04.2014 / ora 16.00 11. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: Data: 22.04.2014 / ora limită: 14.00, adresa: sat Almaş, com. Gircina, judeţul Neamţ, cod poştal 617200; Telefon: 0372 781849, Fax: 0333 814278 , 0372 874817, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 12. Adresa la care se transmit ofertele: S.C. DC&CO LTD S.R.L., din sat Almaş, com. Gircina, judeţul Neamţ, cod poştal 617200. 13. Limba de redactare a ofertei: Limba română 14. Data şi ora deschiderii ofertelor: 29.04.2014 ora 10.00 15. Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul societăţii din sat Almaş, com. Gircina, judeţul Neamţ, cod poştal 617200. 16. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 60 de zile de la data deschiderii. 17. Criteriul de atribuire a contractului: cea mai avantajoasa oferta economica Factori de evaluare: 1. Propunerea financiara: 45% (45 puncte) 2. Termen de garantie: 30% ( 30 puncte) 3. Termen de interventie/service: 25% ( 25 puncte) Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul in punctarea factorilor de evaluarea sunt prezentate in cadrul documentatiei de atribuire. 18. Cai de atac / Denumirea şi adresa organismului competent de rezolvare a contestaţiilor: Impotriva deciziei autoritatii contractante de atribuire a contractului de achizitie se pot formula contestatii. Termenul de depunere al contestatiei este de 7 (sapte) zile calendaristice de la transmiterea notificarilor asupra rezultatului procedurii de achizitie, respectiv in perioada 30.04.2014 – 06.05.2014 ora 16.00, la sediul secundar al autoritatii contractante, respectiv: - S.C. DC&CO LTD S.R.L., sat Almaş, com. Gircina, judeţul Neamţ, cod poştal 617200; Telefon: 0372 781849, Fax: 0333 814278 , 0372 874817, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Modalitatea de tansmitere a contestatiilor: depunere directa la sediul autoritatii contractante, fax, servicii postale sau curierat. Termenul limita de depunere a contestatiei: Contestatia trebuie sa ajunga la autoritatea contractanta, prin una din modalitatile de transmitere prezentate mai sus, pana cel tarziu 06.05.2014 ora 16.00. Solutionarea contestatiilor: Orice ofertant nemultumit de rezultatul procedurii de achizitie are dreptul de a depune contestatie catre autoritatea contractanta.Termenul de asteptare in vederea depunerii unor eventuale contestatii este de 7 zile calendaristice de la transmiterea notificarilor asupra rezultatului procedurii de achizitie, respectiv in perioada 30.04.2014 – 06.05.2014 ora 16.00. Daca contestatiile sunt transmise dupa termenul stabilit acestea nu se vor lua in consideratie. In cazul primirii unei contestatii autoritatea contractanta va numi prin decizie o comisie de solutionare a contestatiei formata din alti membri decat cei care au facut parte din comisia de evaluare si au participat la procedura de achizitie contestata. Comisia va analiza si solutiona contestatia in termen de maxim 3 zile calendaristice de la primirea acesteia, care se va finaliza printr-un Raport de solutionare a contestatiei. Comisia are dreptul de a solicita clarificari din partea contestatarului, caz in care perioada de solutionare poate fi prelungita cu perioada in care se primesc clarificarile. Atat in perioada de asteptare in vederea depunerii unor eventuale contestatii de 7 zile calendaristice cat si in perioada de solutionare a contestatiilor autoritatea contractanta nu va incheia contractul de achizitie cu ofertantul declarat castigator. In caz contrar contractul devine nul. In situatia in care contestatarul nu este multumit de modalitatea de solutionare a contestatiei, singura modalitate de solutionare a contestatiei este de a ataca in instanta decizia comisiei de analiza a contestatiei. Documentatia de atribuire (fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modele de formulare solicitate) cuprinzand informatiile necesare in elaborarea ofertei poate fi descarcata din sectiunea “Specificatii” de mai jos. Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0372 781849, fax: 0333 814278 , 0372 874817, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .