Descriere lot procedura

Obiectul procedurii: Achizitie utilaje – LOT 3: - Generator de aer cald -1 BUC b. Adresa livrare utilaje: Mun. Sebes, localitatea Petresti, Str. Energiei, Nr. 64, Jud. Alba, România c. Tip contract : Contract de furnizare d. Termen de livrare : maxim 6 luni de la semnarea contractului de furnizare e. Valorile maxime contract : 35.002,00 lei fara TVA f. Termen limita solicitare clarificari : 11.04.2014 g. Termen limita depunere oferte : 15.04.2014 ora 12:00 - Petresti, Str. Energiei, Nr. 64, Jud. Alba, România h. Deschiderea ofertelor: 15.04.2014 ora 14:00 , Petresti, Str. Energiei, Nr. 64, Jud. Alba, România i. Desfasurarea procedurii de achizitie , elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare si comunicarea rezultatului procedurii: 15.04.2014 – 17.04.2014 Oferta va contine obligatoriu urmatoarele documente:  documente de calificare care insotesc oferta propriu-zisa  oferta tehnica, cu respectarea cerintelor stipulate in Caietul de sarcini atasat prezentei documentatii  oferta financiara A. DOCUMENTE DE CALIFICARE Ofertantii au obligatia de a prezenta distinct in cadrul ofertei urmatoarele documente de calificare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor aflate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - Certificatul de înregistrare sau echivalent, copie conforma cu originalul - Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 si 15 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - Declaratie pe proprie raspundere ca echipamentele sunt noi si inglobeaza tehnologii care nu sunt mai vechi de 2 ani. - Declaratie asigurare service cu precizarea concreta a modului de realizare a acestuia inclusiv . durate de interventie, remediere defectiuni, asigurare piese de schimb. (activitate de service autorizata de producatorul utilajului ofertat) Ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul insotite de traduceri autorizate in limba romana. Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Lipsa oricarui document de mai sus sau prezentarea lui intr-o alta forma decat cea solicitata duce la descalificarea ofertantului, astfel incat oferta acestuia nu va mai fi luata in considerare. B. PROPUNEREA TEHNICA Ofertantii vor prezenta o descriere completa a utilajelor ofertate astfel incat sa poata fi identificate cu usurinta toate caracteristicile tehnice si functionale ale acestora. Toate utilajele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele tehnice minime si sa aiba dotarile evidentiate in Caietul de sarcini. In cazul in care acestea nu sunt indeplinite in totalitate de catre toate utilajele, oferta respectiva nu se ia in considerare. Caietul de sarcini face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor, pe baza carora se elaboreaza propunerea tehnica. Toti ofertantii vor declara, pe proprie raspundere, ca produsele oferite sunt noi. Ofertantii vor avea in vedere obligativitatea indeplinirii urmatoarelor conditii: C. PROPUNEREA FINANCIARA Conditii generale: - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau EURO (echivalarea in vederea compararii se face la cursul 1 Euro = 4,3807 Ron) - pretul ofertei nu poate fi ajustat - Propunerea financiară va conține oferta individuala pentru fiecare utilaj. Acolo unde este cazul se prezinta TVA separat. - Costurile de transport si de montaj vor fi evidențiate pe poziţii separate. Dacă nu există costuri pentru transport si montaj, vor fi evidențiate pe poziţie separată cu valoare 0 lei. - Ofertele vor mentiona distinct termenele de livrare si alte conditii comerciale - Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă este de 60 zile calendaristice (de la data depunerii ofertelor). CRITERIUL DE ATRIBUIRE În conformitate cu Ordinul MFE nr. 1120 / 2013 pentru contractare se va alege oferta care prezintă avantaje tehnice și financiare motivante în raport cu celelalte oferte primite și în conformitate cu specificațiile tehnice. Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului in: Adresa: Mun. Sebes, localitatea Petresti, Str. Energiei, Nr. 64, Jud. Alba, România Tel/fax: : 0258812210 / 0258813623, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.