Descriere lot procedura

S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L. CUI 917713 Adresa sediu social: Strada Constantin Brâncoveanu, Nr. 66A, Mun. Târgoviște, judeţul Dâmboviţa Telefon: 0245 612 607 Fax: 0245 612 607 Date contact pentru procedura de achiziție: Beneficiar privat : S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L. Adresa sediu secundar: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 Persoana de contact: Stancu Ioan Telefon: 0722 402 285 Fax: 0245 215 813, 0245 612 607 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare instalaţii, echipamente şi utilaje in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului» Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice Axa prioritară 2: Competivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica şi Inovare Domeniul Major de intervenţie D.2.3 „Accesul întreprinderilor la activităţi de cercetare-dezvoltare şi inovare” Operaţiunea 2.3.3 „Promovarea inovării în cadrul întreprinderilor” Proiect: „Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului” Obiectul contractului de servicii îl constituie livrarea, montarea, punerea in funcțiune a următoarelor instalaţii, echipamente şi utilaje: 1. Instalaţie automată de asamblare componente electronice SMD pe cablaje imprimate şi testare şi verificare module cu LED- uri - 1 bucată 2. Instalaţie pentru pregătirea cablajelor imprimate, componentelor electronice, cablurilor şi lipirea lor pe cablaje- 1 bucată 3. Instalaţie pentru fabricarea şi testarea elementelor inductive- 1 bucată 4. Instalaţie automată de dozare, turnare, polimerizare răşini epoxidice sau poliuretanice- 1 bucată 5. Instalaţie pentru testări electrice, rigiditate dielectrică şi fiabilitate (montaje electronice, drivere) - 1 bucată 6. Instalaţie pentru asamblarea, testarea şi verificarea: becurilor cu LED-uri, tuburilor cu LED-uri, corpurilor de iluminat stradal cu LED-uri, corpurilor de iluminat proiector cu LED-uri, corpurilor de iluminat panel cu LED-uri, driver-e - 1 bucată 7. Echipament pentru debitare profile - 1 bucată 8. Utilaj de prelucrare automată metale CNC- 1 bucată 9. Instalaţie de gravare şi tăiere ghiduri de lumină - 1 bucată Locul de livrare: S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L.: Sediul Beneficiarului privat din Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007, Romania Tipul, durata contractului, termenul de livrare, montare, punere in funcțiune, termenele de facturare și plată ale contractului: - contract de furnizare - durata contractului de furnizare este de 9 luni - termenul de livrare, montare, punere in funcțiune: 30 zile de la comanda beneficiarului privat pentru fiecare instalaţie, echipament şi utilaj - facturile se vor emite la livrarea instalaţiilor, echipamentelor şi utilajelor - termenul de plata este de 30 zile de la emiterea facturii Valoarea estimată a contractului de furnizare instalaţii, echipamente şi utilaje in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului» este de 4.291.265,00 lei fara TVA. Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Notă: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Structura acționariatului beneficiarului este următoarea: -Stancu Ioan – unic asociat Persoanele cu funcţie de decizie din partea beneficiarului privat: - Stancu Ioan - administrator. Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1.Stancu Marian Laurenţiu – Preşedinte cu drept de vot 2. Stancu Ioan – membru 3. Niţă Ioana – membru Membrii de rezervă: 1. Negrea Eugenia Membrii echipei de implementare a proiectului: Director de proiect: Stancu Marian Laurenţiu Responsabil tehnic: Stancu Ioan Responsabil financiar: Negrea Eugenia Responsabil achiziţii, Responsabil informare şi publicitate: Niţă Ioana Responsabili de întocmirea documentaţiei de atribuire: - Niţă Ioana - Stancu Ioan Nota: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. 3. Informații privind asocierea/ subcontractarea Mai mulți operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligați sa își legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părți din contractul de achiziție pot fi îndeplinite de unul sau mai mulți subcontractanți. a) Completare Formular nr.2 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție, daca este cazul b) Completare Formular nr.3 - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora, daca este cazul c) Completare Formular nr. 4- Declarație privind subcontractanții, daca este cazul La încheierea contractului, ofertantului câștigător i se va solicita să prezinte, daca este cazul: - contract de asociere - contractele încheiate cu subcontractanții, în cazul în care părți din contractul de achiziție urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulți subcontractanți 4. Oferta va conține următoarele informații: - Prețul instalaţiei/ echipamentului/ utilajului - Caracteristicile tehnice ofertate în conformitate cu Anexa -Specificații tehnice - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerințele prevăzute in Anexa - Specificații tehnice. Oferta de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa - Specificații tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. De asemenea, operatorul economic care va oferta un preț peste valoarea estimată va fi descalificat de la prezenta procedura de achiziție. Fiecare fila a ofertei va fi numerotata si semnata de către reprezentantul autorizat al ofertantului. În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta. Oferta se va introduce într-un pachet sigilat, care va fi inscripționat cu următoarele informații: - numele si adresa beneficiarului privat - numele si adresa ofertantului; telefon si fax - Mențiunile: Pentru procedura de atribuire a contractului de furnizare instalaţii, echipamente şi utilaje in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului» „A nu se deschide înainte de ___________, ora _____” Oferta va fi depusa într-un exemplar original Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. 5. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE: FORMULARE - Declarație privind neîncadrarea în situațiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011- Formular nr. 1 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achiziție -Formular nr.2 - Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora -Formular nr.3 - Declarație privind subcontractanții- Formular nr. 4 - Model contract de furnizare - Scrisoare de înaintare – Formularul nr.5 Anexa - Specificaţii tehnice Data şi ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 16.04.2014 ora 12,00, la sediul societăţii: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 Oferta va fi însoțită de o Scrisoare de înaintare – Formularul nr.5 Data și locul de deschidere a ofertelor este: 16.04.2014 ora 12,30 Participanții la ședința de deschidere a ofertelor trebuie să prezinte B.I./C.I./pasaport în copie conform cu originalul. De asemenea, în situația în care participantul nu este reprezentantul legal se va prezenta o împuternicire din partea societății pe care o reprezintă. Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de: 10.04.2014. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 14.04.2014 Eventualele contestaţii se pot depune: - la beneficiarul privat - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 5 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza dupa 3 zile de la notificarea rezultatului procedurii. În situația depunerii de contestații, semnarea contractului se va realiza imediat după soluționarea acestora. Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro, la cursul de schimb BNR din data publicării anunțului de participare (cu 2 zecimale), respectiv 1 euro = 4,46 lei (curs BNR din data 07.04.2014) Nume firmă (beneficiar privat):: S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L.