Descriere lot procedura

SC ANTREPRIZA DE CONSTRUCŢII MONTAJ ALPHA GRUP SRL CUI: 5209831 Adresa: Comuna Cârcea, Judeţul Dolj Telefon: 0724.266.172 Fax: 0351.179.540 e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje Autobetonieră - 1 bucată, Încărcător frontal- 1 bucată şi Buldoexcavator - 1 bucată Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea a) „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile” Proiect: „Dezvoltarea durabilă a firmei Antrepriza de Construcţii Montaj Alpha Grup SRL prin investiţii permanente în utilaje performante” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea si punerea in funcţiune a următoarelor utilaje: Autobetonieră - 1 bucată, Încărcător frontal- 1 bucată şi Buldoexcavator - 1 bucată Locul principal de livrare: Comuna Cârcea, Judeţul Dolj Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 2 luni • termenul de livrare si punere in funcțiune al utilajelor este de maximum 30 zile de la semnarea contractului de furnizare • plata se va face in termen de 30 zile de la livrarea şi punerea in funcţiune a utilajelor Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje este de 1.469.807,50 fără TVA. Defalcarea preturilor: Autobetonieră - 1 bucată= 499.530,19 lei Încărcător frontal- 1 bucată= 603.308,20 lei Buldoexcavator - 1 bucată= 366.969,11 lei Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare: 1. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Nota: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentele menţionate mai sus. Structura acţionariatului beneficiarului este următoarea: Dumitrescu Gheorghe – asociat unic Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Dumitrescu Gheorghe – Preşedinte cu drept de vot 2. Badea Alexandru– membru 3. Stroe Maria- membru Membru de rezervă: 1. Cîrciu Cristian - membru Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager proiect: Dumitrescu Gheorghe 2. Responsabil financiar: Cîrciu Cristian 3. Responsabil tehnic – Badea Alexandru 4. Responsabil achiziţii - Stroe Maria 5. Asistent manager – Dumitrescu Doru Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Manager proiect: Dumitrescu Gheorghe 2. Responsabil achiziţii - Stroe Maria 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 3. Informaţii privind asocierea/ subcontractarea Mai mulţi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligaţi sa îşi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părţi din contractul de achiziţie pot fi îndeplinite de unul sau mai mulţi subcontractanţi. a) Completare Formular nr. 2 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție b) Completare Formular nr. 3 - Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi c) Completare Formular nr. 4- Declaraţie privind subcontractanții La încheierea contractului, ofertantului câştigător i se va solicita să prezinte, daca este cazul: - contract de asociere - contractele încheiate cu subcontractanţii, în cazul în care părţi din contractul de achiziţie urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulţi subcontractanţi 4. Oferta Oferta va conţine următoarele informaţii: - Preţul, care va fi defalcat, astfel: preţul utilajului şi preţul de transport, asigurare şi livrare a mărfii - Caracteristicile tehnice ofertate, inclusiv garanţia oferită - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Ofertele pot fi transmise prin posta sau depuse direct de către ofertant la Adresa: Comuna Cârcea, Judeţul Dolj, pana la data de 10.04.2014, ora 12.00- însoţite de o scrisoare de înaintare - Formular nr. 5. Oferta va fi depusa într-un exemplar original şi o copie 5. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE • FORMULARE - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 - Formular nr. 1 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție - Formular nr.2 - Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi - Formular nr.3 - Declaraţie privind subcontractantii- Formular nr. 4 - Scrisoare de înaintare ofertă - Formular nr. 5 - Model contract de furnizare - ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data si ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 10.04.2014 ora 12,00, la sediul social secundar al societăţii: Comuna Cârcea, Judeţul Dolj Data de deschidere a ofertelor este de 10.04.2014, ora 13,00 la sediul social secundar al societăţii: Comuna Cârcea, Judeţul Dolj Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de: 07.04.2014. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 08.04.2014. Eventualele contestaţii se pot depune: - la beneficiarul privat - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza după 3 zile de la notificarea rezultatului. Limba de redactare a ofertei: română. Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducerea autorizata in limba romana. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Nume firmă: SC ANTREPRIZA DE CONSTRUCŢII MONTAJ ALPHA GRUP SRL