Descriere lot procedura

ANUNT DE INTENTIE ACHIZITIE Servicii imobiliare CPV 70000000-1 In vederea achizitionării de servicii de închiriere de spatii pentru centrele de garantie pentru tineri, în cadrul proiectului Garanții pentru TINEri! ID: 139512 LOT NR. 1. DENUMIRE : Servicii închiriere spatiu – Oras Galati, judet Galati ASOCIATIA PATRONATUL TINERILOR INTREPRINZATORI DIN ROMANIA cu sediul social in STR.SPATARULUI, NR.30, SECTOR 2, BUCURESTI şi punct de lucru în România, Bucureşti, Str.Blanduziei, Nr.1, Cod Postal 020963, Sector 2 , Beneficiar al finanţării nerambursabile din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, în baza contractului nr. POSDRU/126/5.1/S/139512, anunta lansarea procedurii de achizitie pentru atribuirea Contractului de prestari servicii de închiriere de spatii pentru centrele de garantie pentru tineri, in conformitate cu Ordinul 1.120/15.10.2013, in cadrul proiectului POSDRU/126/5.1/S/139512 „Garanţii pentru TINEri!" Denumirea/Obiectul contractului Achizitie serviciu inchiriere spatiu in Oras Galati, judet Galati Locul de implementare al contractului (prestare servicii): Galati Tip contract: Contract de prestari servicii Durata contractului: 15 luni de la data semnarii contractului Valoare estimata : 30.000 lei inclusiv TVA (Chirie: 2000 lei/luna inclusiv TVA) Specificatiile tehnice minim obligatorii: SPATIUL CE FACE OBIECTUL ÎNCHIRIERII TREBUIE SĂ AIBĂ MINIMUM URMĂTOARELE CARACTERISTICI: Conditii generale: - Suprafata spatiului pentru birouri trebuie să fie de minim 40 mp. - Spatiul să fie într-o bună stare de functionare, să fie zugrăvit, să fie curat, toate utilitătile necesare să fie disponibile în momentul semnării contractului de închiriere (lumina, apă curentă, curățenie etc.) si să fie facturate de ofertant, contravaloarea acestora neputând depasi valoarea de 750 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). - Sa se poată desfasura activitati de birou fara a fi necesare investitii suplimentare din partea achizitorului. - Spatiul să fie luminat cu lumină naturală. - Spatiul să fie bine delimitat si să ofere posibilitatea securizării lui. - Sa permită afisarea la loc vizibil, inclusiv pe usa de acces a denumirii, însemnelor și elementelor de identitate vizuală ale proiectului. - Sa nu existe restrictii la intrarea în imobil pentru publicul care merge la sediul centrului (spatiul închiriat). - Sa permită un acces usor către drumul public, precum și accesul publicului în incinta spatiului. - Sa fie situat intr-o zona centrală a orasului. - Sa aibă acces la baie si toaleta. - Sa fie situat într-o zonă usor accesibilă publicului. - Să fie disponibil pentru închiriere pentru o perioadă de 15 luni. - Să poată fi utilizat in termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data semnării contractului. Lipsa cerintelor minime dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. Procedura aplicata: Procedura simplificata, Cerere de oferte conform Ordinului 1.120/15.10.2013 Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut Posibilitatea de ajustare a preţului: Numai in conditiile prevazute de Ordinului 1.120/15.10.2013 Informatii si clarificări: a) Caiet de sarcini- Specificatiile tehnice se pot descarca gratuit de pe site-ul www.fonduri-ue.ro in perioada: 31.03.2014–14.04.2014; b) Cererile de clarificări se pot trimite prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. (luni-vineri: 9.00 - 16.00) până la data de 10.04.2014, ora 12.00. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări se vor posta pe site-ul www.fonduri-ue.ro. Data si ora limita de depunere a ofertelor (data sosirii la sediul beneficiarului): 14.04.2014 ora 10:00; Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: Str.Blanduziei, Nr.1, Cod Postal 020963, Sector 2, Bucureşti, România. Limba de redactare a ofertelor: română NOTA: Ofertele prezentate de nerezidenti / ofertantii straini pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Documente obligatorii care urmeaza a fi prezentate de ofertanti: 1. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA (Formular 1) 2. DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 (Formular 2) 3. DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011(Formular 3) 4. FORMULAR DE OFERTA (Formular 4) 5. CENTRALIZATOR DE PRETURI pentru produse si servicii Anexa l la Formularul de oferta 6. OFERTA TEHNICA INTOCMITA CONFORM Specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini 7. SCRISOARE DE ÎNAINTARE (Formular 5). 8. DOCUMENT/ DECLARATIE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL ARE DREPTUL LEGAL DE A INCHIRIA SPATIUL OFERTAT (ex: certificat ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau copie certificată cu originalul a actului de proprietate sau a oricărui alt document din care să rezulte că deține folosinta imobilului precum și dreptul de a-l închiria/subînchiria). Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 14.04.2014: 12:00, la adresa de depunere a ofertelor ANEXA: Specificatii tehnice Informatii suplimentare pot fi obtinute contactând ASOCIATIA PATRONATUL TINERILOR INTREPRINZATORI DIN ROMANIA, persoana de contact: Iuliana Postaru, folosind mijloacele de comunicare indicate în Fisa de Date si anume: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel/fax: 021.310.77.10.