Descriere lot procedura

Informaţii generale Obiectul contractului de lucrări: 1. Construcție clădire de birouri Locația implementării proiectului: Municipiul Târgu Jiu, Str. Petrești, Nr. 2, Județ Gorj Tipul și durata contractului: • contract de lucrări • durata contractului: minim până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului, dar nu mai târziu de 31.12.2018 Termenul final de execuție a lucrărilor de construcție: 31.10.2018 Valoarea estimată a contractului: 929,705.00 RON + TVA Defalcarea valorii estimate - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților: 34,973.00 RON + TVA - Execuție lucrări de construcție clădire de birouri: 885,873.00 RON + TVA - Organizare de șantier: 8,859.00 RON + TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 05.03.2018 ora 12:00. Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea II și III. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la adresa: Municipiul București, Sectorul 2, Strada Matei Voievod, Nr. 55 Data deschiderii ofertei: 05.03.2018 Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: RON / EURO Curs valutar utilizat: 1 euro = 4.4723 ron Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email la: Ghiță-Alecu Carmen, Tel: 0788.407.688 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 05.03.2018 Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate pe site-ul fonduri-ue.ro Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.