Descriere lot procedura

PROCEDURA: Achizitia unui lot de echipamente pentru operatiuni de productie rulote comerciale si recreationale in cadrul proiectului cu titlul “Diversificarea activităţii SC. CAFELA FACTORY SRL prin achiziţia unor utilaje şi echipamente performante necesare producţiei de rulote comerciale şi recreaţionale”, Cod SMIS 104091 (Procedură competitivă conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). CAFELA FACTORY SRL cu sediul in Municipiul Brasov, str. Carpatilor, nr. 60, imobil inscris in CF 104212, etaj parter, jud. Brasov, telefon 0726233510; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. va invita sa participati la procedura competitiva de achizitie LOT 1 (CNC Router 3 axe, Compresor cu piston industrial, Fierastrau circular de banc, Ferastrau circular stationar, Banc de lucru tamplar montator complet echipat cu scule, Compresor cu surub) in cadrul proiectului cu titlul “Diversificarea activităţii SC. CAFELA FACTORY SRL prin achiziţia unor utilaje şi echipamente performante necesare producţiei de rulote comerciale şi recreaţionale”, Cod SMIS 104091, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi și prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte 2.1A/2016 Microintreprinderi. 1. Beneficiar privat (Achizitor): CAFELA FACTORY SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea, montarea și punerea in functiune: LOT 1 (CNC Router 3 axe, Compresor cu piston industrial, Fierastrau circular de banc, Ferastrau circular stationar, Banc de lucru tamplar montator complet echipat cu scule, Compresor cu surub); 3. Locatia de livrare: punct de lucru din municipiul Brasov, str. Carpatilor, nr.60, imobil inscris in CF 104212, etaj parter, jud. Brasov; 4. Tip contract: furnizare; 5. Durata contract: minim 8 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Termen de livrare: maxim 4 luni de la plata avansului; 7. Valoarea estimata a achizitiei este de 87.027 euro / 404.153,39 lei fara TVA– cursul Inforeuro folosit in luna decembrie 2017, 4.644 lei/Euro, conform Notei justificative pentru determinarea valorii estimate; 8. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 9. Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate și va alege oferta care indeplinește cerintele tehnice și prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice şi financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice şi financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 10. Data și ora limita de depunere a ofertei: 22.02.2018, ora 12:00 la adresa: Municipiul Brasov, str. Carpatilor, nr. 60, imobil inscris in CF 104212, etaj parter, jud. Brasov Persoana de contact: LAURENTIU TEODOR SIMION cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0726233510, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice" se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.